کد خبر : 1976668 | 09 آبان 1402 ساعت 21:04 | 17.4K بازدید | 17 دیدگاه

ناکامی‌های الاتحاد تمام شد؛

آتش‌بازی بنزما و حمدالله در صعود

الاتحاد با درخشش بنزما و حمدالله موفق به کسب پیروزی مقابل الفیحاء شد.

آتش‌بازی بنزما و حمدالله در صعود

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام پادشاهی عربستان، تیم فوتبال الاتحاد که یکی از حریفان سپاهان در لیگ قهرمانان آسیاست، از ساعت 18:15 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه ملک فهد ریاض مقابل تیم الفیحاء قرار گرفت.

ویدئو: 315216

شاگردان نونو سانتو که غیر از کسب پیروزی در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در چهار دیدار اخیرشان در لیگ روشن عربستان موفق به کسب پیروزی نشده و یک شکست و سه تساوی داشتند، امشب توانستند با درخشش مهاجمان مراکشی و فرانسوی خود به این ناکامی‌ها پایان بدهند و به برد پُر گل برسند.

الاتحاد بازی امشب را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 5 با پاس در عمق رومارینیو و فرار سریع و ضربه تمام کننده عبدالرزاق حمدالله دروازه الفیحاء را باز کرد و به برتری یک بر صفر در نیمه اول رسید.

حملات شاگردان سانتو برای زدن گل‌های بیشتر تا دقیقه 87 ثمری نداشت تا اینکه کریم بنزما پس از یک- دو با عبدالرزاق حمدالله وارد محوطه جریمه شد و نزدیک بود گلزنی کند که توپ او دفع شد تا مهاجم مراکشی این توپ را بگیرد و با شوت محکم دومین گل خود و الاتحاد را مقابل الفیحاء به ثمر رساند.

در حالی که بازی رو به پایان بود، کریم بنزما در دقیقه 4+90 پس از پاس سلمان الفرحان به عرض زد و با شوت تماشایی در محوطه جریمه به طاق دروازه الفیحاء موفق شد گل سوم الاتحاد را به نام خود ثبت کند.

1947917
1947918

الاتحاد عربستان پس از چهار مسابقه ناکامی در کسب پیروزی در بازی‌های رسمی خود در عربستان، امشب توانست به پیروزی 3 بر صفر مقابل الفیحاء دست پیدا کند و به جمع هشت تیم نهایی جام پادشاهی برسد.

دیدگاه‌ها