کد خبر : 1974705 | 02 آبان 1402 ساعت 08:16 | 21.5K بازدید | 8 دیدگاه

بارسا هر کاری می‌کند تا این ستاره به ال‌کلاسیکو برسد!

تیم پزشکی باشگاه بارسلونا تلاش دارد تا روبرت لواندوفسکی، ستاره اصلی تیم را به بازی حساس ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید برساند.

بارسا هر کاری می‌کند تا این ستاره به ال‌کلاسیکو برسد!

به گزارش "ورزش سه"، با تساوی آخر هقته رئال در خانه سویا و برد شیرین بارسلونا با تک گل بازیکن 17 ساله، مارک گویو، بارسا به یک امتیازی رئال مادرید در صدر رسیده است و با پیروزی در ورزشگاه خانگی این تیم می‌تواند دوباره صدر جدول را از مادریدی‌ها پس بگیرد و این ال‌کلاسیکو به این دلیل برای آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

1943908

یکی از نگرانی‌های بارسا مصدومان مهمی هستند که این تیم در این بازی خواهد داشت. آنها به طور قطعی ژول کنده، سرخی روبرتو، پدری و فرانکی دی یونگ را در اختیار نخواهند داشت اما تیم پزشکی بارسا تلاش دارد تا لواندوفسکی را به بازی برساند.

 به گزارش موندو، این بازیکن امروز تست داده است و پزشکان تیم از وضعیت ریکاوری او ابراز رضایت کرده‌اند و همه تلاش خود را خواهند کرد تا این ستاره را آماده به بازی با رئال برسانند. این بازیکن امید اصلی تیم ژاوی هرناندز برای گلزنی در چنین بازی حساسی خواهد بود و این سرمربی می‌خواهد از تجربه او در یکی از مهم‌ترین مسابقات تیمش استفاده کند.

این ستاره 35 ساله، در فصل جاری در هشت مسابقه برای بارسلونا به میدان رفته است و موفق به زدن 5 گل و دادن 3 پاس گل شده است.

دیدگاه‌ها