کد خبر : 1974819 | 02 آبان 1402 ساعت 11:35 | 20.5K بازدید | 6 دیدگاه

بازگشت داوید اوسپینا به ترکیب النصر

گلر ناپولی در عربستان به مصاف پرسپولیس می‌رود

روزنامه الریاضیة اعلام کرد که اوسپینا می تواند در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای النصر به میدان برود.

گلر ناپولی در عربستان به مصاف پرسپولیس می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، منابع خصوصی به الریاضیة اعلام کردند که پس از غیبت داوید اوسپینا در مسابقات داخلی النصر که به دلیل مصدومیت شدید او رخ داد، حالا این باشگاه قصد دارد تا از دروازه بان کلمبیایی خود در جریان رقابت های فعلی لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند.

این منابع اعلام کردند که النصر نام اوسپینا را در سامانه TMS ثبت نام بازیکنان حرفه‌ای به ثبت رسانده است تا پس از بازگشت این بازیکن از مصدومیت، بتواند در مسابقات آسیایی از او استفاده کند.

به گفته همین منابع، اگر همه چیز طبق روال عادی پیش برود، النصر احتمالاً در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از خدمات اوسپینا بهره خواهد برد.

لوئیس کاسترو سرمربی تیم النصر نیز روز دوشنبه و در نشست خبری پیش از دیدار برابر الدحیل اعلام کرد که هیچ اطلاعی از زمان بازگشت اوسپینا و حضور او در لیگ قهرمانان آسیا ندارد. وی در کنفرانس مطبوعاتی دیروز در پاسخ به سوالی گفت: نمی‌دانم او می‌تواند بازی کند یا نه.

الریاضیة در شماره چند روز پیش خود اشاره کرده بود که اوسپینا پس از ریکاوری از مصدومیتی که از ناحیه آرنج به وی تحمیل شده بود که دو عمل جراحی را نیز به دنبال داشت، از نظر فنی و بدنی آماده است.

اوسپینا که در تابستان 2022 به تیم النصر پیوست، در جریان دیدار این تیم مقابل الشباب در 14 ژانویه مصدوم شد. باشگاه النصر در آن زمان اعلام کرد که مدت غیبت او 6 هفته خواهد بود ولی سپس مشخص شد این مدت زمان دوری از میادین بسیار بیشتر از چیزی است که در ابتدا تصور می شد.

دیدگاه‌ها