کد خبر : 1974841 | 02 آبان 1402 ساعت 12:46 | 9.3K بازدید | 6 دیدگاه

هشدار به اینتر: این تیم را دست کم نگیرید!

اینتر در بازی هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا حریف سرسختی پیش رو ندارد اما نباید آن را به هیچ وجه دست کم بگیرد.

هشدار به اینتر: این تیم را دست کم نگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی پیش از بازی هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا خطرات حریفی مانند سالزبورگ را به شاگردانش یادآوری می‌کند که در هفته نخست با دو گل بنفیکا را در خانه حریف شکست داده بودند.

در واقع جدی‌ترین خطری که اینتر در بازی امشب با آن رو به رو است، دست کم گرفتن حریف اتریشی است. این تیم در 5 بازی اخیر تنها یک بار شکست خورده و به 3 برد دست پیدا کرده است.

در مقابل، اینتر که فصل پیش به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده بود نمی‌تواند خودش را از پیش برنده بداند و باید تا پایان بازی هوشیار بماند.

بولت استقلال350 میلیون یورو اختلاف

فراتر از تاریخ، جام‌های تیمی و  جوایز انفرادی، اینتر و حریف امشبش فاصله زیادی با یکدیگر دارند.

ارزش تیم اینتر، مطابق داده‌های ترانسفر مارکت در حدود 563 میلیون یورو است: گران‌ترین بازیکن لائوتارو مارتینز 100 میلیونی است و همچنین هشت بازیکن دیگر آن‌ها بیش از 25 میلیون یورو ارزش دارند.

استراهینچا پاولوویچ، مدافع متولد 2001 در ترکیب سالزبورگ 25 میلیون یورو ارزش دارد. او گران‌ترین بازیکن تیمی است که در مجموع حدود 206 میلیون یورو ارزش دارد.

1944127

بولت استقلال68 سال تفاوت

آنها کسانی هستند که می توانند بین دو ترکیب اصلی قرار بگیرند، اگر به نشانه های انتخاب احتمالی اینزاگی و گرهارد استروبر احترام گذاشته شود.

مجموع سن بازیکنان اینتر به 318 سال می‌رسد و حریف مجموع سن بازیکنان سالزبورگ نهایتا روی عدد 250 می‌ایستد. آندریاس اولمر تنها بازیکن بالای 30 سال در ترکیب سالزبورگ است که اکثراً بازیکنان حدود 23 سال را در اختیار دارند.

بر این اساس میانگین سنی بازیکنان اینتر 28.6 سال است که از این نظر باتجربه‌ترین تیم ایتالیای هستند. در مقابل نماینده اتریش با میانگین سنی 21.6 سال، جوانترین تیم لیگ برتر اتریش است.

دیدگاه‌ها