کد خبر : 1974865 | 02 آبان 1402 ساعت 13:32 | 35K بازدید | 21 دیدگاه

درباره فرار عجیب ستاره آلمانی از زمین بازی

دراکسلر و فروپاشی روانی در حین بازی در قطر!

یولیان دراکسلر، ستاره الاهلی، به دلیل عصبانیت از شکست برابر الاقطر بدون هیچ توضیح و دلیلی زمین بازی را ترک کرد.

دراکسلر و فروپاشی روانی در حین بازی در قطر!

به گزارش "ورزش سه"، دراکسلر در حالی بین دو نیمه بازی برابر الاقطر وارد زمین شد که نتیجه بازی 0-2 به سود حریف بود و او رفت تا به تیمش برای فرار از شکست کمک کند. 

این بازیکن 30 ساله خیلی زود مهارتش را در زمین به نمایش گذاشت و توانست در دقیقه 62 گل اول تیمش را به ثمر برساند و در دقیقه 66 هم با شوتی قدرتمند و جذاب از آستانه محوطه جریمه گل دوم را زد تا حساب کار 2-3 به سود حریف شد. 

اما دریافت گل چهارم و نمایش ضعیف دیگر بازیکنان الاهلی باعث ناراحتی او شد و بدون این که هیچ صحبتی با هم تیمی‌ها یا مربیان تیمش داشته باشد، زمین بازی را ترک کرد و به سمت رختکن رفت. 

1944009

این موضوع واکنش بسیاری از رسانه‌های ورزشی در سراسر دنیا را به همراه داشت. فاکس اسپورت در این باره نوشت:« او ستاره تیمش با دو گل بود اما وقتی دید در حال قبول شکست در خانه است، زمین بازی را ترک کرد و بدون این که مصدوم باشد یا مشکل خاصی داشته باشد باعث شد که هم تیمی‌هایش با یک یار کمتر بازی کنند.»

فرنچ فوتبال ویکلی هم به این اتفاق عجیب اشاره کرد:« پس از پاس رو به عقبی که ارسال شد، دراکسلر از زمین بازی بیرون رفت. بدون قطع کردن بازی، بدون مشورت با مربی یا حتی بدون هیچ دلیل خاصی، این بازیکن تصمیم گرفت در دقایق پایانی از زمین خارج شود و مشخص بود که ناراحت و عصبانی است. ما نمی‌دانیم چه چیزی باعث شد که این بازیکن چنین رفتاری را از خود نشان دهد.»

1944012

اونزه موندیال هم دیگر نشریه‌ای بود که به این موضوع پرداخت:« دراکسلر در بازی برابر القطر نتوانست خشمش را کنترل کند و بدون دلیل خاصی بازی را در دقایق پایانی رها کرد. وقتی تیمش 0-3 عقب بود، این بازیکن آلمانی توانست بازی را با دو گلش 2-3 کند. زمانی که تیم حریف گل چهارم را به ثمر رساند، شرایط به شکلی پیش رفت که دراکسلر نتوانست تحمل کند و تصمیم گرفت با مسئولیت خودش از زمین بازی خارج شود.»

باشگاه الاهلی هنوز هیچ بیانیه‌ رسمی‌ای درباره این اتفاق و برای توضیح رفتار دراکسلر منتشر نکرده است اما بعضی از منابع قطری مدعی شده‌اند که او دچار درد شدید از ناحیه روده و معده شده و به ناچار زمین را ترک کرده است، موضوعی که هنوز مورد تایید قرار نگرفته است.

دیدگاه‌ها