کد خبر : 1974974 | 02 آبان 1402 ساعت 21:34 | 26.2K بازدید | 9 دیدگاه

این پنالتی استانبول را منفجر کرد! (عکس)

مائورو ایکاردی، ستاره تیم گالاتاسرای، در بازی تیمش مقابل بایرن مونیخ موفق شد از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.

این پنالتی استانبول را منفجر کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی بعد از درخشش و زدن دو گل در دربی معروف ترکیه مقابل تیم فنرباغچه که منجر به پیروزی تیمش شد، آن بازی را با مصدومیتی ترک کرد که کادر فنی و هواداران تیم گالاتاسرای را برای رسیدن او به بازی مهم مقابل بایرن مونیخ نگران کرد. اما این مهاجم آرژانتینی نه تنها موفق شد به این بازی برسد بلکه توانست گل تساوی بخش تیمش را مقابل تماشاگران این تیم به ثمر برساند.

1944378
1944379

در دقیقه 28 بازی در محوطه جریمه بایرن، ایکاردی می‌رفت که روی ارسال کوتاه کاراتاس اثر بگذارد که یک خطای عجولانه از یوشوا کیمیش او را در محوطه جریمه سرنگون کرد و داور هم بلافاصه نقطه پنالتی را نشان داد و تصمیم واضح او حتی نیازی به چک کردن مجدد با کمک داور ویدیویی نداشت. ایکاردی پشت پنالتی‌ای که خودش به دست آورده بود قرار گرفت و در دقیقه  30 بازی  با یک ضربه چیپ هوشمندانه و زیبا دروازه اسون اولرایش را که به اشتباه زود به سمت راست پریده بود را باز و بازی را مساوی کرد. او در بازی مقابل منچستریونایتد یک پنالتی خراب کرد ولی در ادامه موفق شد گل برتری تیمش را در دقیقه 81 به ثمر برساند تا تیمش یک پیروزی ارزشمند 3-2 مقابل تیم انگلیسی کسب کند و در گروهی دشوار پشت سر بایرن چهار امتیازی شود. اما او این بار پنالتی را از دست نداد و با اعتماد به نفس ضربه چیپ را هم انتخاب کرد.

ایکاردی از زمان انتقال به گالاتاسرای خود را به عنوان ستاره اصلی این تیم تثبیت کرده و در 15 مسابقه برای این تیم موفق به ثبت 14گل شده است که آماری خیره کننده محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها