کد خبر : 1975034 | 03 آبان 1402 ساعت 00:06 | 17.4K بازدید | 8 دیدگاه

آندره اونانا بالاخره در الدترافورد تشویق شد! (عکس)

آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، موفق شد با یک سیو زیبا، مانع از عقب افتادن تیمش مقابل کپنهاگن در الدترافورد شود.

آندره اونانا بالاخره در الدترافورد تشویق شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در چهارچوب رقابت‌های چمپیونزلیگ میزبان کپنهاگن دانمارک است. در حالی که این تیم با دو شکست در قعر جدول گروه خودش قرار دارد نیازی مبرمی به پیروزی مقابل این تیم دانمارکی برای زنده نگه داشتن شانس‌های صعود از گروهش خواهد داشت. یونایتد تیم در نیمه اول بازی نتوانست گلی به ثمر برساند و حتی موفق نشد تیم میهمان را به اندازه قابل قبولی تحت فشار قرار دهد.

در ابتدای نیمه دوم و بعد از گذشت چهار دقیقه، تیم میهمان موفق شد در غفلت مدافعان و هافبک‌های دفاعی یونایتد یک موقعیت خوب شوتزنی را چسبیده به محوطه جریمه بدست آورد. این ضربه اما با مهار خوب اونانا همراه شد. بعد از این سیو، تماشاگران در الترافورد او را تشویق کردند و بازیکنان هم تیمی از او تشکر کردند.

با این مهار اونانا موفق شد تیمش را از قرار گرفتن در آستانه 3 شکست متوالی نجات دهد و به نوعی اعتماد به نفس خودش را هم بازیابی کند. چرا که به دنبال شروع بسیار بد و اشتباهات مهمی که در بازی‌های قبل در یونایتد مرتکب شد، با انتقادات شدیدی از سوی رسانه‌های انگلیسی و هواداران یونایتد مواجه شده بود.

1944498
1944499
1944500

دیدگاه‌ها