کد خبر : 1975044 | 03 آبان 1402 ساعت 06:35 | 251K بازدید | 71 دیدگاه

این‌ها کار تماشاگران پرسپولیس بود؛

پنالتی را بیرانوند نگرفت، گل‌ را هم صادقی نزد!

یحیی گل‌محمدی معتقد است انرژی و روحیه‌ای که هواداران دادند در مهار پنالتی و گل‌های صادقی موثر بوده است.

پنالتی را بیرانوند نگرفت، گل‌ را هم صادقی نزد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس یک برد روحیه بخش را در بازی سخت با استقلال تاجیکستان به دست آورد. کار برای سرخ‌ها مقابل حریف تاجیکی سخت‌تر از حد تصور آغاز و دنبال شد اما پرسپولیس با یک نتیجه مطمئن و ۶ امتیازی شدن در منطقه صعود باقی ماند.

وقتی که با نظر کمک داور ویدئویی و مشورت داور وسط با اتاق VAR در دقیقه ۲ بازی به سود میهمان اعلام پنالتی شد شاید بسیاری گمان می‌کردند پرسپولیس باید از همین دقایق ابتدایی برای مساوی کردن کار و سپس زدن گل پیروزی تلاش کند اما علیرضا بیرانوند معادله را کاملا تغییر داد.

نکته مهم اینکه یحیی گل محمدی، هواداران پرسپولیس را در مهار پنالتی و گل‌های سعید صادقی موثر قلمداد می‌کند. سرمربی سرخ‌ها در خصوص مهار پنالتی گفت گفت: "فکر می‌کنم نقطه عطف بازی بود که با هوش و درایت خودش توانست یک پنالتی و موقعیت مسلم گلزنی را از حریف بگیرد. از او ممنونیم و امیدواریم این روندی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان داریم را طی کنیم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم."

یحیی با تاکید بر نقش هواداران بیان کرد: "این برد را واقعا مدیون حضور هواداران هستیم، خصوصا روی صحنه پنالتی. البته علی [بیرانوند] هم خیلی تمرکز داشت اما به نظرم این پنالتی را هواداران گرفتند و گل‌ها را هم هواداران زدند. البته گل قشنگی بود و آقا سعید [صادقی] زحمت کشید اما واقعا از هواداران تشکر دارم و نمی‌دانم چگونه باید مراتب ارادت و دوست‌داشتنم را به آنها برسانم."

این دومین بازی خانگی فصل پرسپولیس در حضور هواداران بود و بیخود نیست که یحیی گل‌محمدی در همه کنفرانس‌های بازی‌های بدون تماشاگر از هواداران‌شان یاد می‌کرد.

دیدگاه‌ها