کد خبر : 1975092 | 03 آبان 1402 ساعت 09:22 | 27.3K بازدید | 28 دیدگاه

نقشه ستاره یونایتد برای برد: بی‌خیال بازی جوانمردانه!

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد الخاندرو گارناچو، وینگر منچستریونایتد، نقطه پنالتی را پیش از زدن ضربه کپنهاگن تخریب کرده است.

نقشه ستاره یونایتد برای برد: بی‌خیال بازی جوانمردانه!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر کپنهاگن قرار گرفت و موفق شد این تیم را با یک گل از سر راه بردارد. 

این اولین سه امتیازی بود که شیاطین سرخ موفق به کسب آن در رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان شدند و ارزش و اهمیت بسیاری پس از دو باخت متوالی برابر بایرن مونیخ و گالاتاسرای برای آنها داشت. 

این پیروزی در حالی به دست آمد که داور در لحظات پایانی بازی یک پنالتی به سود حریف اعلام کرد اما آنها نتوانستند از این فرصت به دست آمده استفاده کنند و این ضربه پنالتی از دست رفت تا هواداران یونایتد نفس راحتی بکشند. 

حالا تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد گارناچو پیش از این که این ضربه زده شود و در حالی که بازیکنان مشغول بحث و صحبت با یکدیگر و داور بودند، به سمت نقطه پنالتی رفت و با پا سعی در تخریب آن داشت تا بازیکن کپنهاگن نتواند ضربه را به درستی وارد کند و به نظر می‌رسد که تلاش‌هایش جواب هم داده است.

1944627

سرمربی کپنهاگن پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی در این باره گفت که متوجه این اتفاق نشده است و اریک تن‌هاخ هم گفت که تمایلی برای صحبت درباره این موضوع ندارد. 

این اتفاق واکنش‌های متفاوتی را از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است. بعضی معتقد هستند که این کار بخشی از بازی است اما بعضی دیگر آن را حرکتی ناجوانمردانه می‌دانند. 

دیدگاه‌ها