کد خبر : 1975122 | 03 آبان 1402 ساعت 11:40 | 18.8K بازدید | 25 دیدگاه

تبریک ویژه رونالدو به النصر: شب خاص ریاض!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با انتشار پستی شصت و هشتمین سالگرد تاسیس باشگاه النصر را تبریک گفت.

تبریک ویژه رونالدو به النصر: شب خاص ریاض!

به گزارش "ورزش سه"، النصر شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل رفت و موفق شد این تیم را در دیداری تماشایی با نتیجه پر گل 3-4 شکست دهد. 

رونالدو دو گل زیبا و تحسین برانگیز در این دیدار به ثمر رساند و پاس گل اول تیمش را هم برای اندرسون تالیسکا ارسال کرد تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی ایفا کرده و به درخشش چند هفته اخیرش ادامه داده باشد. 

آنها با کسب سه امتیاز این بازی و با توجه به دو پیروزی برابر پرسپولیس و استقلال تاجیکستان با 9 امتیاز در صدر جدول گروه‌شان قرار گرفتند تا خیال‌شان از صعود به مرحله بعدی تا حد زیادی راحت شده باشد. 

این پیروزی در شب خاصی هم برای این تیم به دست آمد چون روز گذشته شصت و هشتیمن سالگرد تاسیس باشگاه النصر بود که اهمیت زیادی برای مدیران و هواداران این باشگاه داشت و رونالدو هم به همین مناسبت با انتشار پستی این سالگرد را تبریک گفت. 

1944667

او با چند تصویر از این بازی و خوشحالی پس از گل‌هایش در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام نوشت: «شب خاصی در ریاض بود. سه پیروزی در سه بازی و صدرنشینی در گروه! شصت و هشتمین سالگرد مبارک النصر.»

رونالدو در چند هفته اخیر نشان داده که همچنان و با وجود بالا رفتن سنش یکی از بهترین بازیکنان در برابر دروازه است و با دو گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند موفق شد تعداد گل‌های زده‌اش را به 20 گل در 19 بازی برساند. 

دیدگاه‌ها