کد خبر : 1975130 | 03 آبان 1402 ساعت 12:09 | 28.6K بازدید | 30 دیدگاه

عصبانیت عامل گلزنی سعید صادقی!

به نظر می‌رسد عصبانیت نقش مهمی در گلزنی سعید صادقی مقابل استقلال تاجیکستان در صحنه مربوط به گل اول داشته باشد.

عصبانیت عامل گلزنی سعید صادقی!

به گزارش ورزش سه سعید صادقی که پیش از این در بازی‌های لیگ برتر و طی شش مسابقه یک گل سه امتیازی مقابل تراکتور  تبریز به ثمر رسانده بود با دو گل آسیایی سهم عمده‌ای در کسب دومین سه امتیاز سرخ‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان داشت.

اما به نظر می‌رسد گل اولی که او مقابل تیم تاجیک به ثمر رساند غیر از برخورد توپ به مدافع بوسنیایی و دخیل شدن اندکی شانس در گل شدن آن شوت، با تم عصبانیت همراه بود.

ماجرا از این قرار است که دقایقی قبل از این گل پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه حریف شد که صادقی با اصرار از سروش رفیعی خواست ضربه ایستگاهی را خودش بزند اما سروش در نهایت برنده این دوئل شد و ضربه ضعیف و کم‌دقتی هم زد.

1944680

دقایقی بعد باز هم پرسپولیس با حرکت عمقی محمد عمری پشت محوطه جریمه از حریف خطا گرفت که باز هم صادقی به سمت سروش رفت تا زننده ضربه باشد اما مشخص نشد چه اتفاقی افتاد که در دعوای بین کنعانی‌زادگان و سروش و البته تقاضای سعید صادقی، این شهاب زاهدی بود که پشت توپ ایستاد.

در نهایت سعید صادقی که از این اتفاق عصبانی به نظر می‌رسید خودش را کنار کشید تا شاهد ضربه زاهدی باشد. زاهدی توپ را به دیوار دفاعی کوبید و در ریباند توپ زیر پای صادقی افتاد و او بدون اینکه به کسی پاس بدهد یا ارسال کند بعد از یک مانور با عصبانیت و از سر خودخواهی و خودنمایی شوت زد که این شلیک دیدنی با کمی خوش‌شانسی به گل تبدیل شد و خشم چند لحظه قبل جای خود را به شادی و خنده داد.

در عین حال سعید صادقی که می‌دانست با ورود احتمالی مهدی ترابی و امید عالیشاه در نیمه دوم تمام ضربات ایستگاهی بین این دو نفر تقسیم خواهد شد، می‌خواست با گلزنی از روی ضربه ایستگاهی خودی نشان دهد اما موفق نشد پشت توپ بایستد و در عوض در جریان بازی موفق به گلزنی شد.

دیدگاه‌ها