کد خبر : 1975143 | 03 آبان 1402 ساعت 13:07 | 16.5K بازدید | 8 دیدگاه

انتقال سریع فاضلی از تیم آسیایی به مس

مربی سابق نساجی مازندران با عقد قراردادی رسما به مس کرمان پیوست.

انتقال سریع فاضلی از تیم آسیایی به مس

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی که همراه با سید مهدی رحمتی در آلومینیوم اراک و شهرخودرو مشهد بود، قبل از شروع فصل جدید بخاطر احتمال حضورش روی نیمکت سایر تیم‌ها، دیرتر به جمع کمک‌های او در نساجی مازندران اضافه شد ولی این بار همکاری آنها خیلی طول نکشید و به جدایی انجامید.

فاضلی که پس از تجربه یک دوره سرمربیگری و دو بار مربیگری در نساجی مازندران، برای چهارمین بار به قائم‌شهر بازگشته و در کنار مهدی رحمتی کارش را انجام می‌داد، پس از اتفاقات دیدار اخیر لیگ برتری مقابل آلومینیوم اراک تصمیم به جدایی گرفت و حالا راهی مس کرمان شده است.

این مربی پس از اینکه رضایت نامه خود را از نساجی دریافت کرد، کمتر از 24 ساعت پس از آن با نظر اکبر محمدی، سرمربی مس کرمان به کادر فنی این تیم اضافه شد.

فاضلی که تجربه صعود به لیگ برتر را در کارنامه دارد، امیدوار است حالا هم با حضور در مس کرمان چنین شرایطی را تجربه کند و بتواند در کنار محمدی این تیم را به شرایط خوبی برسانند.

تیم فوتبال مس کرمان در 7 هفته ابتدایی لیگ دسته اول فقط یک پیروزی و دو تساوی داشت و در چهار مسابقه شکست خورده بود تا در رده شانزدهم جدول قرار بگیرد، اما در بازی اخیرش که کادر فنی را تغییر داد، توانست به برتری خارج از خانه مقابل آریو اسلامشهر برسد و شرایط خود را بهتر کند.

دیدگاه‌ها