کد خبر : 1975148 | 03 آبان 1402 ساعت 13:13 | 24.9K بازدید | 19 دیدگاه

مسی بهترین دارو برای این مربی است!

برادر کارلوس بیلاردو، مربی افسانه‌ای تیم ملی آرژانتین، توضیح می‌دهد که او در بستر بیماری چطور از گلزنی لیونل مسی خوشحال می‌شود.

مسی بهترین دارو برای این مربی است!

به گزارش "ورزش سه"، رابطه بین لیونل مسی و کارلوس سالوادور بیلاردو فراتر از مسائل صرفاً ورزشی است.

بیلاردو یکی از نوابغ فوتبال آرژانتین است که دو قهرمانی آن‌ها در جام‌های جهانی 1986 و 1990 تحت هدایت این مربی به دست آمد. او در سال 2010 مدیرفنی تیم ملی بود و با لیونل مسی رابطه دوستانه‌ای دارد.

خورخه، برادر بیلاردو، با رادیو ویلا ترینیداد در آرژانتین گفتگو کرد و توضیح داد که او چگونه با بیماری‌اش مبارزه می‌کند.

وقتی از خورخه در مورد سلامتی‌ برادرش سوال شد، گفت: "او همه ما را خوب می‌شناسد: حمام می‌کند، غذا می‌خورد، اما زیاد صحبت نمی‌کند و مکالمه‌ها را دنبال نمی‌کند."

1944728

او همچنین اعتراف کرد که این مربی به هر گل مسی چه واکنشی نشان می‌دهد: "مسی لبخند به لب کارلوس می‌آورد، وقتی مسی گل می‌زند، کارلوس می‌خندد، لبخند می‌زند و می‌گوید: لعنتی، چقدر خوب بازی می‌کند."

کارلوس بیلاردو در آپارتمان خود در کابالیتو، تحت مراقبت دائمی پزشکانی است که او را به دلیل سندرم حکیم آدامز درمان می‌کنند. این یک بیماری عصبی پیشرونده است که او قبل از شیوع ویروس کرونا به آن مبتلا شده بود.

خورخه در این مورد گفت: "این یک بیماری‌ای است که پزشکان قبلاً به او گفته‌اند کشنده نیست. او برای حرف زدن تلاش می‌کند. به عنوان مثال به او می‌گویید: "هی، کارلوس، هوا گرم است" و او پاسخ می‌دهد: "بله!" و سپس آن را قطع می‌کند. او همه ما را می‌شناسد، این خوب است، اما او زیاد گفتگو نمی‌کند."

دیدگاه‌ها