کد خبر : 1975186 | 03 آبان 1402 ساعت 16:23 | 14.2K بازدید | 18 دیدگاه

تولوز سزاوار احترام ماست

کلوپ: یک فینال اروپایی دیگر می‌خواهیم

یورگن کلوپ از هدف اروپایی این فصل لیورپول یعنی فتح لیگ اروپا صحبت کرد.

کلوپ: یک فینال اروپایی دیگر می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در آنفیلد و از هفته سوم دور گروهی لیگ اروپا میزبان تولوز فرانسه است. قرمزها در گروه خود پس از دو برد صدرنشین هستند. روحیه لیورپول پس از برتری در دربی برابر اورتون بالاست و برد در بازی فردا به تیم برای کسب پیروزی در بازی لیگ برتر برابر ناتینگهام فارست نیز کمک خواهد کرد.

1944816

کلوپ در نشست خبری این بازی گفت: «من هنوز به بازی یکشنبه فکر نکرده‌ام و تولوز سزاوار احترام ماست. قهرمان جام حذفی فرانسه، یک تیم خوب و باکیفیت است. آنها امسال تیمی جوان و با استعداد دارند و من تولوز را تیمی با ایده روشن می بینم. باید دید فردا برابر ما چطور قرار خواهند گرفت.»

یورگن کلوپ در مورد درگشت بیل کنرایت، رئیس اورتون و سر بابی چارلتون گفت:«در این مورد من نمی‌توانم چیزی اضافه کنم چون هرگز آنها را از نزدیک ندیدم، اما 8 سال حضور در انگلیس کافی بوده تا بیشتر متوجه شوم سر بابی یکی از بزرگترین شخصیت‌های فوتبال این کشور و فوتبال دنیاست و البته من این را از قبل هم می دانستم. آقای کنرایت واضح است که او قلب بزرگ شهر و اورتون بود و من به خانواده او تسلیت می‌گویم.»

1939242

یورگن کلوپ در مورد اندی رابرتسون گفت: «روبو عمل جراحی انجام داد و همه چیز تا جایی که ممکن بود خوب پیش رفت. توانبخشی به محض بیدار شدن شروع می‌شود و فکر می‌کنم امروز صبح اتفاق افتاد.»

یورگن کلوپ در مورد کودی خاکپو گفت: «کودی از یکشنبه گذشته در تمرینات حضوری کامل داشته و او برای تیم در دسترس است.»

مربی آلمانی در مورد داروین نونیز گفت: «داروین در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. مدتی طول کشید تا با همه چیز سازگار شود، اما همه از او بسیار راضی هستیم. برابر اورتون ما باید تصمیم می گرفتیم که از بین دیاز و داروین کدام یک بازی را شروع کند. کار دیاز خلق موقعیت بود. داروین نیمه دوم به زمین رفت و حریف را نابود کرد. این ایده اصلی ما بود.»

کلوپ در مورد تغییرات گفت: «ما تغییراتی ایجاد خواهیم کرد البته نه خیلی زیاد ولی خواهیم دید. همه بازیکنان در دسترس از قبل نشان داده اند که برای مسابقات آماده هستند. ما امیدواریم که در لیگ اروپا به فینال برسیم. یک فینال دیگر اروپایی برای ما خوب خواهد بود.»

دیدگاه‌ها