کد خبر : 1975222 | 03 آبان 1402 ساعت 18:51 | 37.2K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی: قرارداد ستاره متهم به شرط‌بندی‌ تمدید شد!

فدریکو گاتی، مدافع یوونتوس، قراردادش با این تیم را تا سال ۲۰۲۸ تمدید کرد.

رسمی: قرارداد ستاره متهم به شرط‌بندی‌ تمدید شد!

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو گاتی در ژانویه ۲۰۲۲ به یوونتوس پیوست و تابستان بعدی به این تیم اضافه شد. او گام به گام خود را با تیم ماسمیلیانو آلگری وفق داد و راهش را به تیم پیدا کرد.

او پس از پیوستن به یوونتوس پیشرفتش را ادامه داد. تا جایی که اعتماد آلگری را به طور کامل به دست آورد و تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی و فیکس بانوی پیر شد.

1944874

میل او برای پیشرفت تمام‌نشدنی است و پیشرفت او مستمر. نمایش‌های اخیر او در پیراهن یووه کاملا نشان‌دهنده این موضوع هستند. او در دربی برابر تورین گل اول تیمش را به ثمر رساند و گره بازی را باز کرد. در بازی این هفته برابر میلان هم در دفاع مستحکم بود و با عملکردی شگفت‌انگیز سهم بزرگی در پیروزی یک بر صفر یوونتوس داشت.

شماره چهار یوونتوس سه گل با پیراهن یوونتوس به ثمر رسانده است و از زمان ثبت اولین بازی او در یوونتوس، هیچ مدافع وسط ایتالیایی‌ای در سری A از او بیشتر گلزنی نکرده است.

1944875

او در کار دفاعی نیز در یووه حرف اول را می‌زند. در همین بازه زمانی، هیچکدام از مدافعان یوونتوس از او کمتر دریبل نخورده‌اند (۰/۲۶ در هر بازی، یعنی تنها ۹ دریبل در ۳۴ بازی).

مذاکرات تمدید قرارداد با او از تابستان آغاز شده بود و امروز با اعلام رسمی باشگاه یوونتوس، این تمدید رسمی شد و او تا سال ۲۰۲۸ بازیکن یوونتوس است.

دیدگاه‌ها