کد خبر : 1975243 | 03 آبان 1402 ساعت 20:22 | 11.4K بازدید | 3 دیدگاه

درخواست پاسور سابق تیم ملی: ویدیو چک لطفا!

سرمربی تیم والیبال سایپا با وجود شکست از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

درخواست پاسور سابق تیم ملی: ویدیو چک لطفا!

به گزارش "ورزش سه"، سید امیرحسینی سرمربی تیم سایپا تهران بعد از شکست مقابل پیکان گفت: به تیم پیکان این برد را تبریک می‌گویم. آنها کم‌خطاتر از سایپا ظاهر شدند، اما متاسفانه وقتی تیم جوان باشد، خطاهای انفرادی بالا می‌رود. خطاهای سایپا بالا بود، اما درمجموع بازی خوبی بود و می‌دانستیم که کار سختی مقابل پیکان داریم، چون این تیم چند بازیکن باتجربه در ترکیب خود دارد.

پیکان تیمی است که هزینه می‌کند و بهتر یارگیری می‌کند، اما با این شرایط من از بازیکنانم راضی هستم و فوق العاده ظاهر شدند. هر کاری که از شاگردانم خواستم انجام دادند، اما خطاهای فردی کارمان را سخت کرد. باید بیشتر کار کنیم تا اشتباهات کمتری داشته باشیم. بازیکنانم روز به روز بهتر خواهند شد و در ادامه بیشتر از آنها خواهید شنید.

سرمربی سایپا ادامه داد: داور در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود، اما اشتباهاتی داشت که برای هر دو تیم بود. امیدوارم که کمیته داوران فکری به حال چینش داوری‌ها کند و برای بازی‌های سخت از داوران بهتری استفاده کنند. ضمن اینکه امیدوارم از ویدئوچک هم استفاده شود، چون به این سالن آمده‌ایم که بتوانیم از این امکانات بهره ببریم که متاسفانه امروز وجود نداشت.

دیدگاه‌ها