کد خبر : 1975253 | 03 آبان 1402 ساعت 21:09 | 14.5K بازدید | 6 دیدگاه

فاینورد حتی یک بلیت نداد:

هواداران لاتزیو خشک و تر سوختند!

به دلیل سابقه درگیری بین هواداران ایتالیایی و هلندی فوتبال، امشب فاینورد بلیت برای هواداران لاتزیو در نظر نگرفته است.

هواداران لاتزیو خشک و تر سوختند!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران لاتزیو از حضور در بازی امشب لیگ قهرمانان اروپا مقابل فاینورد به میزبانی این تیم در هلند، به دلیل سابقه طولانی درگیری بین هواداران هلندی و ایتالیایی، محروم هستند. مقامات هلندی پیش از بازی اعلام کردند که هواداران لاتزیو اجازه حضور در ورزشگاه تیم فاینورد را نخواهند داشت.

این تصمیم عمدتا به این دلیل گرفته شد که آنها از قبل می‌دانستند که مقامات ایتالیایی همین کار را برای جلوگیری از ورود هواداران فاینورد به شهر رم برای بازی برگشت انجام خواهند داد.

1944949

 این به دلیل سابقه طولانی و زشت درگیری بین هواداران فاینورد و رم در فوریه 2015 است. در آن زمان، در روز بازی در لیگ اروپا هواداران هلندی فواره تاریخی بارکاچیا ساخته قرن هفدهم در میدان ناوونا را تخریب کردند. این منجر به این شد که شش هوادار فاینورد به جرم خرابکاری مجرم شناخته شوند، در حالی که صدها نفر هلندی دیگر به دلیل ادرار کردن در ملأ عام متوقف و جریمه شدند.

در آوریل 2023 هم فاینورد باز برای بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپا به رم سفر کردند و باز هم مشکلات جدی دیگری پیش آمد. اولتراهای ناپولی با گروه‌های فاینورد متحد شدند تا در درگیری‌های خیابانی در رم با هواداران تیم میزبان شرکت کنند.

 همه این سوابق خشن باعث شد که پلیس رم از زمانی جلوتر اعلام کند که اجازه بلیت‌فروشی برای میهمان را به هواداران فاینورد نخواهد داد و باشگاه هلندی هم برای مقابله به مثل و هم برای جلوگیری از درگیری‌های احتمالی بین تماشاگران دو تیم، حضور هواداران لاتزیو را در این بازی مجاز ندانست.

دیدگاه‌ها