کد خبر : 1975257 | 03 آبان 1402 ساعت 21:26 | 41.8K بازدید | 36 دیدگاه

سیتی باید به لیگ محلات فرستاده شود!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، در این باره که اورتون به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی، ممکن است امتیاز از دست بدهد، به شدت واکنش نشان داد و گفت اگر تخلفات منچسترسیتی بررسی شود، این تیم به چند دسته پایین‌تر سقوط می‌کند.

سیتی باید به لیگ محلات فرستاده شود!

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال تحقیقات یک کمیسیون مستقل قضایی به درخواست لیگ برتر انگلیس،  اگر تافی‌ها به خاطر بی‌نظمی‌های مالی مجرم تشخیص داده شوند، اورتون احتمالا با کسر امتیاز قابل توجهی مواجه خواهد شد و این خبر واکنش شدید کاراگر را برانگیخت.

او ادعا کرد که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در 14 فصل گذشته بیش از 100 تخلف مالی مرتکب شده است اما تهدید به چنین جریمه ای نمی‌شود: "لیگ برتر می‌خواهد 12 امتیاز از اورتون به ازای یک بار خطا کسر کند. اگر بررسی در مورد سیتی انجام شود، این تیم به لیگ ملی شمال سقوط می‌کند. تعداد داستان‌هایی که در مورد وضعیت اورتون منتشر می‌شود باورنکردنی است، اما اخبار من سیتی که 114 مورد اتهام دارد و این اتهامات مدت طولانی‌تری ادامه داشته‌اند، بسیار بی‌صدا بوده است."

1944958

انتظار می‌رود در اواخر سال جاری تصمیمی در مورد وضعیت اورتون گرفته شود و باشگاه‌های لیگ برتر بدون شک با علاقه تماشا خواهند کرد تا ببینند آیا تافی‌ها تحریم می‌شوند یا خیر. منچسترسیتی هم به مواردی از این جنس تخلفات متهم شده است و شکایتی را علیه اتهامات لیگ برتر آغاز کرده است که انتظار می‌رود منجر به یک نبرد حقوقی طولانی شود.

هر دو تیم در آخر هفته باید در لیگ برتر بازی‌های خود را برگزار کنند و اورتون یکشنبه به مصاف وستهام می‌رود، در حالی که منچسترسیتی برای بازی با در دربی با یونایتد به اولدترافورد خواهند رفت.

دیدگاه‌ها