کد خبر : 1975262 | 04 آبان 1402 ساعت 04:10 | 35.8K بازدید | 21 دیدگاه

هواداران الاهلی: فیرمینو، لطفا از خواب بیدار شو!

هواداران الاهلی پیش از دیدار با الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان، پیام‌های حمایتی خود از روبرتو فیرمینو را برای این مهاجم برزیلی تیم‌شان ارسال کردند‌.

هواداران الاهلی: فیرمینو، لطفا از خواب بیدار شو!

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی عربستان در هفته یازدهم لیگ حرفه‌ای عربستان در ال‌کلاسیکوی عربستان میزبان الهلال است. چند روز قبل از این مسابقه، ماتیاس یاسیله، سرمربی آلمانی الاهلی، از هواداران خواست تا از ستاره‌های این تیم از جمله ادواردو مندی، دروازه‌بان سنگالی و روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی، حمایت کنند.

فیرمینو فصل را با شرایط خوبی آغاز کرد و در جریان پیروزی 3-1 مقابل الحزم موفق شد هت‌تریک کند اما پس از آن موفق به گلزنی نشد و تنها دو پاس گل داد تا در مجموع در 9 بازی روی 5 گل تیمش تاثیر گذاشته باشد؛ این شرایط باعث شد که او اخیرا به دلیل عدم گلزنی و همچنین کاهش محسوس سطحش مورد انتقاد شدید قرار بگیرد.

با این حال هواداران الاهلی به درخواست سرمربی آلمانی خود پاسخ دادند و در صفحه اینستاگرام این ستاره برزیلی حمایت گسترده‌ای از او داشتند و با انتشار کامنت‌هایی زیر پست او اعلام کردند که به توانایی‌های این بازیکن باور دارند و مطمئن هستند که او از بازی برابر الاهلی به اوج بازمی‌گردد.

یکی از هواداران الاهلی خطاب به فیرمینو نوشت: تو باید از خواب بیدار شوی، الاهلی در بازی بعدی خیلی به تو نیاز دارد.

همچنین هوادار دیگری نوشت: بازی برابر الهلال، روز بازگشت تو خواهد بود‌. بهترین نسخه خودت را مقابل الهلال ارائه بده تا الاهلی به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها