کد خبر : 1975276 | 03 آبان 1402 ساعت 23:03 | 29.3K بازدید | 98 دیدگاه

ستاره بارسلونا: می‌خواهم دوباره به رئال گل بزنم

فرمین لوپز بهترین بازیکن زمین در بازی بارسلونا برابر شاختار دونتسک اوکراین انتخاب شد و در حرف‌هایش پس از بازی برای ال‌کلاسیکو اعلام آمادگی کرد.

ستاره بارسلونا: می‌خواهم دوباره به رئال گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در آخرین بازی مرحله رفت دور گروهی چمپیونزلیگ، در خانه به مصاف شاختار دونتسک رفت.

در دقیقه ۲۸ نیمه اول فرمین لوپز با پاس زیبای ایلکای گندوغان صاحب توپ شد و ضربه‌‌اش با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت فران تورس موفق شد دروازه حریف را باز کند.

1945001

کمتر از ده دقیقه بعد، این بار فران تورس، لوپز را پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد و ستاره جوان بارسا با حرکت و ضربه‌ای زیبا، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

1945002

لوپز که به تازگی قراردادش با بارسا را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است، ۸۲ دقیقه در این دیدار بازی کرد و نمره ۹ را به ثبت رساند و به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

او پس از دریافت جایزه‌اش گفت: «خوشحالم که به این برد کمک کردم. با ژاوی احساس راحتی می‌کنم و در خط هافبک احساس خوبی دارم. 

1944999

قد من خیلی کوتاه است، اما زمان‌بندی خوبی در حرکت روی موقعیت‌ها دارم. این چیزی است که من در تمام زندگی‌ام تمرین کرده‌ام و در آن مهارت دارم.

از الان به ال‌کلاسیکو فکر می‌کنم. می‌خواهم گلزنی کنم. البته اولویت اول اصلی من کمک به تیم است و اگر این کمک با گل همراه باشد خیلی بهتر می‌شود.

دیدگاه‌ها