کد خبر : 1975292 | 04 آبان 1402 ساعت 06:28 | 192.7K بازدید | 36 دیدگاه

جهانبخش کار لاتزیو را تمام کرد!

فاینورد با نمایش موثر ملی‌پوش ایرانی خود روی یک گل موفق به برتری مقابل لاتزیو شد.

جهانبخش کار لاتزیو را تمام کرد!

به گزارش "ورزش سه”، در یکی از مسابقات هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال فاینورد در حالی که مثل دیدارهای قبل علیرضا جهانبخش را در ترکیب اولیه نمی‌دید و جزء نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۰:۱۵ چهارشنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه د کویپ روتردام مقابل لاتزیو ایتالیا قرار گرفت.

فاینورد در دقیقه 25 توسط سانتیاگو خیمنز به گل رسید که VAR این را رد کرد، اما در دقیقه 31 همین مهاجم مکزیکی پس از دریافت توپ در محوطه جریمه لاتزیو، با یک چرخش و شوت زمینی تماشایی گل اول بازی را به ثمر رساند.

یاران جهانبخش که از حمایت 44 هزار نفری تماشاگران در ورزشگاه د کویپ بهره می‌بردند، در لحظات پایانی نیمه اول هم به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه 2+45 روی پاس کات‌بک کالوین استنگز و شوت تماشایی رامیز زروکی به گل دوم دست یافتند و با برتری دو بر صفر مقابل لاتزیو به رختکن رفتند.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 71 به‌عنوان دومین تعویضی فاینورد وارد زمین شد که سه دقیقه پس از حضور در زمین موقعیت‌سازی کرد که فرار سریع او از جناح چپ زمین و پاس در عرض این بازیکن را تیمبر نتوانست استفاده کند تا توپ به خیمنز برسد و این بازیکن دومین گل خود را بزند و نتیجه را سه بر صفر کند.

ویدئو: 314589

لاتزیو ایتالیا که در دو دیدار قبلی در لیگ قهرمانان اروپا یک پیروزی و یک تساوی داشت، در ادامه مسابقه فقط یک گل به ثمر رساند، اما در نهایت شکست سنگینی را در ورزشگاه خانگی فاینورد متحمل شد.

1945040

فاینورد در شبی که علیرضا جهانبخش یک ضربه ایستگاهی هم در دقیقه 89 زد و توپ به شکل خطرناکی روی تور دروازه فرود آمد، به پیروزی 3 بر یک مقابل لاتزیو ایتالیا دست یافت تا 6 امتیازی شود موقتا در صدر جدول گروه E لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

علیرضا جهانبخش که در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل سلتیک اسکاتلند یک گل به ثمر رسانده بود، در سومین حضور تعویضی و پیاپی خود در این رقابت‌ها دوباره موثر کار کرد و روی یک گل تاثیرگذاری داشت.

دیدگاه‌ها