کد خبر : 1975308 | 04 آبان 1402 ساعت 01:00 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

اخراج ستاره آرژانتینی حال سیمئونه را گرفت (عکس)

رودیگو دی‌پل در جریان دیدار سلتیک مقابل اتلتیکو مادرید، با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

اخراج ستاره آرژانتینی حال سیمئونه را گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیه‌گو سیمئونه به سلتیک پارک در گلاسکو رفتند تا سومین بازی‌شان در چمپیونزلیگ امسال را انجام دهند.

آنها در همان ۵ دقیقه اول، گل اول را از سلتیک خوردند و عقب افتادند. دقیقه ۲۵ آنتوان گریزمان آنها را نجات داد و بازی را مساوی کرد اما خوشحالی‌شان فقط سه دقیقه طول کشید و لوییز پالما در دقیقه ۲۸ سلتیک را دوباره جلو انداخت.

در دقیقه ۳۴ نیمه اول، داور، رودریگو دی‌پل، هافبک اتلتیکو مادرید را به دلیل بحث و اعتراض بر سر یک صحنه مشکوک به پنالتی، با کارت زرد جریمه کرد. 

1945082

اتلتیکو با شکست ۲-۱ به رختکن رفت و برای کامبک در نیمه دوم آماده شد.

سخنان دیه‌گو در رختکن کارساز بود؛ در شروع نیمه دوم، اتلتیکو مادرید به وسیله آلوارو موراتا به گل رسید. شاگردان سیمئونه در بهترین‌ زمان به گل رسیده بودند و برای زدن گل سوم و به دست آوردن صدرنشینی فشار می‌آوردند.

دفاع سلتیک مستحکم بود اما یک اتفاق در دقیقه ۸۲ امیدهای اتلتیکو برای کامبک را به نزدیک صفر رساند. دی‌پل با یک تکل و خطای بی‌مورد و غیرضروری در میانه میدان کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

1945083

این اخراج نفس بازیکنان اتلتیکو را گرفت و مانع حمله‌های آنان در ده دقیقه پایانی شد. آنها که نمی‌خواستند با یک نفر کمتر جلو بکشند، دیگر تمایل زیادی به حمله نداشتند و بازی با همان نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.

دیدگاه‌ها