کد خبر : 1975441 | 04 آبان 1402 ساعت 19:30 | 24.3K بازدید | 39 دیدگاه

پیش‌بینی اسطوره بارسا: ال‌کلاسیکو را 2-1 می‌بریم!

خاویر ماسکرانو، اسطوره باشگاه بارسلونا، شانس تیم سابقش را برای پیروزی در ال‌کلاسیکو بالاتر از رئال می‌داند.

پیش‌بینی اسطوره بارسا: ال‌کلاسیکو را 2-1 می‌بریم!

به گزارش "ورزش سه"،  خاویر ماسکرانو بیش از 20 ال کلاسیکو برای بارسلونا بازی کرد و یکی از بازیکنان کلیدی در برخی از پیروزی های معروف بلوگرانا مقابل رئال مادرید بود. او هنوز بردهای 4-0 در سانتیاگو برنابئو، شکست 5-0 در نیوکمپ و جشن معروف لیونل مسی را برای بالا بردن پیراهن پس از اینکه آرژانتینی در پیروزی 3-2 در سال 2018 گل پیروزی بخش را در وقت های تلف شده را به ثمر رساند، از بهترین خاطرات فوتبالی خود می‌داند و حالا پس از بارها حضور در زمین با آبی و اناری ها، اسطوره آرژانتینی ال‌کلاسیکو را به عنوان یک هوادار تجربه خواهد کرد. پیش از این بازی، ماسکرانو با گل  درباره برخی از خاطرات ال‌کلاسیکو مورد علاقه خود، سرمربیگری ژاوی بر بلوگرانا و خطرات جود بلینگام برای بارسا صحبت کرد.

بولت تراکتورشما بارها در ال کلاسیکوها مقابل رئال مادرید بازی کردید. بازی کردن در این بازی ها چگونه است؟ چقدر بزرگ است؟
"گوش کنید، برای یک بازیکن مهمترین چیز حضور است. همه ما عاشق انجام بازی های بزرگ هستیم. بنابراین وقتی ال‌کلاسیکو فرا می رسد و می دانید که به بازی نزدیک شده اید، احساس متفاوت است زیرا می دانید تاثیر بعد از بازی، برای مطبوعات، برای هواداران و همچنین برای رقابت برای قهرمانی در جام ها چقدر مهم است. اگر آنها را در ال‌کلاسیکو شکست دهید، معمولاً برای کسب عنوان قهرمانی، بقیه رقبای خود را هم شکست می دهید. به عنوان یک بازیکن، این یکی از مهم ترین بازی هایی است که می توانید انجام دهید."

1945315

بولت تراکتورآیا لحظه یا بازی مورد علاقه ال کلاسیکو را دارید که در آن بازی کرده اید؟
"می توانم بگویم 4-0 در برنابئو در فصل 16-2015! همچنین اولین ال‌کلاسیکویی که در تیم بودم. بازی نکردم ولی روی نیمکت بودم. 5-0 در نیوکمپ، در سال 2011، اولین بازی ای بود که پپ [گواردیولا] در لالیگا با [ژوزه] مورینیو روبرو شد. همچنین یک بازی را به یاد دارم، در سال 2017، ما مادرید را در برنابئو 3-2 شکست دادیم، زمانی که مسی پیراهن را بلند کرد. پس آره من خاطرات خیلی خیلی خوبی دارم."

بولت تراکتوردر مورد اینکه ژاوی چگونه باشگاه را تغییر داده است و تیم در حال حاضر چگونه بازی می کند، چه فکر می کنید؟
"خوب، من فکر می کنم او تغییرات بزرگی ایجاد کرد. زمانی که او کنترل باشگاه را به دست گرفت، کار آسانی نبود، زیرا بارسلونا وضعیت خوبی نداشت و در نیم فصل بود. من فکر می کنم تغییر اصلی این است که آنها به بازی مدرن بازگشته اند. اکنون می توانید دی‌ان ای بارسا را مشاهده کنید.

بولت تراکتورژاوی بازیکنان جوان زیادی را نیز به میدان آورده است. مثل لمینه یامال. در مورد او چه فکر می کنی؟
"بله، من فکر می کنم واضح است که او بسیار جوان است! اما همه او را به عنوان یک ستاره می بینند. من فکر می کنم مهم است که بارسا او را تحت فشار قرار ندهد .او در ده سال آینده بارسا ستاره خواهد بود."

بولت تراکتورنظرتان آن سمت در مورد جود بلینگام چیست؟
"خوب، او یک شگفتی بزرگ است. به طور معمول، من انتظار داشتم که او زمان بیشتری را برای انطباق با لالیگا صرف کند. ما می دانیم که آمدن سریع به لالیگا و سازگاری سریع برای یک بازیکن بریتانیایی آسان نیست. اما من بسیار تحت تأثیر او هستم، زیرا او بسیار جوان است. او 20 ساله است و مانند یک بازیکن 30 ساله بازی می کند. در بوندسلیگا ندیدم که گل های زیادی به ثمر برساند. فکر می‌کنم آنچلوتی بهترین موقعیت را برای او پیدا کرده است.
بنابراین من بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. فکر می کنم او یکی از بهترین بازیکنان مادرید و به طور کلی جهان است. متوقف کردن او برای بارسا سخت خواهد بود.امیدوارم ژاوی بتوان این کار را انجام دهد!"

بولت تراکتورپیش‌بینی شما از بازی؟
"من همیشه سعی می کنم با قلبم صحبت کنم! فکر می کنم بارسا برنده خواهد شد. من فکر می کنم بازی نزدیکی خواهد بود، اما بارسا 2-1 پیروز خواهد شد."

دیدگاه‌ها