کد خبر : 1975460 | 04 آبان 1402 ساعت 22:01 | 20.5K بازدید | 3 دیدگاه

هواداران رم مهمان‌‌نوازی را به اوج رساندند

هواداران افراطی رم پیش از بازی امشب تیم‌شان مقابل اسلاویا پراگ، در حمایت از هواداران رقیب، به قانون ممنوعیت طرح نمایشی آن‌ها اعتراض کردند.

هواداران رم مهمان‌‌نوازی را به اوج رساندند

به گزارش "ورزش سه"، امشب رم در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ اروپا میزبان اسلاویا پراگ است. هر دو تیم شش امتیازی هستند و تیم پیروز بازی امشب می‌تواند به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد.

حدود چهار هزار هوادار اسلاویا پراگ امشب در ورزشگاه المپیکو حضور خواهند داشت. آنها یک طرح نمایشی ویژه برای جایگاهشان در روی سکوها آماده کرده بودند و می‌خواستند در هنگام نمایش طرح، شعار «Ave Slavia!» را در اشاره به شعار رومی Ave Caesar سر بدهند.

1945367

این طرح مورد بررسی مقامات محلی قرار گرفت و سپس اعلام کردند نمایش این طرح و سر دادن آن شعار، به دلیل اینکه ممکن است نسبت به ژولیوس سزار، توهین‌آمیز باشد ممنوع است.

طرفداران اسلاویا پراگ اعلام کردند که قصد آن‌ها تحقیر و توهین به کسی نیست و این تصمیم را بی‌معنی خواندند.

1945368

هواداران رم نیز در حمایت از هواداران رقیب بیانیه‌ای را در کانال‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند و از مقامات محلی خواستند در این مورد تجدید نظر کنند. 

آن‌ها در پیام خود نوشتند که مطلقاً از طرح نمایشی طرفداران اسلاویا پراگ آزرده نمی‌شوند و خواستار دادن مجوز برای اجرای این طرح شدند.

دیدگاه‌ها