کد خبر : 1975473 | 05 آبان 1402 ساعت 00:37 | 31.4K بازدید | 10 دیدگاه

جالوروسی و صدرنشینی مقتدرانه بدون سردار

پیروزی آسان رم با خط‌و‌نشان لوکاکو برای اینتر

رم موفق شد در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ اروپا به پیروزی دست پیدا کند.

پیروزی آسان رم با خط‌و‌نشان لوکاکو برای اینتر

به گزارش "ورزش سه"، در دور سوم از مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا، رم در استادیوم المپیکو میزبان اسلاویاپراگ جمهوری چک بود و موفق شد به لطف دو گل زودهنگام از سد حریف خود عبور کرده و مقتدرانه در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

ویدئو: 314685

این بازی برای رم خیلی طوفانی آغاز شد. پس از اشتباه عجیب توماس هولش و سماجت استفان الشعراوی برای تصاحب توپ، این بازیکن توپ را به ادواردو بووه سپرد و بازیکن 21 ساله جالوروسی با یک شوت فنی و تماشایی با بغل پا، در ثانیه 44 مسابقه گل اول بازی را به ثمر رساند و تیمش را پیش انداخت.

رم در دومین موقعیتی که به روی دروازه اسلاویاپراگ خلق کرد، موفق به گلزنی شد. استفان الشعراوی که گل نخست تیمش را نیز ساخته بود، با خلق یک ضدحمله سریع زمینه ساز گل دوم نیز بود و با یک پاس در عمق، روملو لوکاکو را صاحب فرصت کرد که شوت دیدنی این بازیکن به گل دوم تبدیل شد.

1945408

الشعراوی که دو پاس گل داده بود، در دقیقه 31 می توانست نامش را در میان گلزنان ثبت کند که ضربه او را گلر مهمان مهار کرد. اسلاویا پراگ که برای کاهش فاصله حملاتی را به روی دروازه رم خلق کرد، در امر گلزنی ناکام بود و ضربات بازیکنان این تیم هر بار توسط مدافعین میزبان دفع می شد.

1945409

در دقیقه 60 روملو لوکاکو می توانست به روی دروازه اسلاویاپراگ خطرساز شود که این موقعیت از دست رفت. یک دقیقه بعد کریستانته شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که او نیز ناکام بود. موجمیر چیتیل و توماس هولز نیز خطرات نصف و نیمه ای را به روی دروازه مایل اسویلار خلق کردند که راه به جایی نبرد.

1945407

در نهایت رم موفق شد این بازی را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به پایان برساند و با پیروزی در هر سه دیدار دور رفت، قاطعانه در صدر جدول رده بندی گروه قرار بگیرد. سردار آزمون نیز به مانند دیگر بازی های اروپایی جالوروسی جایی در فهرست این تیم نداشت چرا که رم به دلیل قوانین فیرپلی مالی، نتوانست نام مهاجم ایرانی خود را ثبت کند.

دیدگاه‌ها