کد خبر : 1975477 | 05 آبان 1402 ساعت 00:39 | 10.2K بازدید | 14 دیدگاه

لیورپول ۵-۱ تولوز: تیم کلوپ از لیگ‌ اروپا بزرگتر است

لیورپول در هفته سوم لیگ اروپا با نتیجه قاطعانه ۵-۱ در خانه بر تولوز غلبه کرد و ۹ امتیازی شد.

لیورپول ۵-۱ تولوز: تیم کلوپ از لیگ‌ اروپا بزرگتر است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از پیروزی در دربی مقابل اورتون، در لیگ اروپا برابر تولوز قرار گرفت و تا حد زیادی خیالش را از صعود به دور بعد راحت کرد.

ویدئو: 314683

قرمزها در همان دقیقه ۹ توانستند مقابل حریف فرانسوی به برتری برسند. حرکت انفرادی و زیبای دیوگو ژوتا از پشت محوطه و جا گذاشتن چند بازیکن تولوز با ضربه حساب‌شده او در داخل محوطه جریمه همراه بود تا اولین گل لیورپول به ثمر برسد.

۷ دقیقه بعد حمله شاگردان یورگن کلوپ بی‌نتیجه ماند و بازیکنان تولوز با یک ضدحمله، دالینگا را در زمین لیورپول صاحب توپ کردند. او خود را مقابل کلهر دید و به راحتی دروازه میزبان را باز کرد.

1945411

در دقیقه ۲۷، رایان گراونبرخ در صدد زدن گل دوم تیمش بود اما ضربه کم‌جانش را دروازه‌بان حریف به راحتی سیو کرد.

سه دقیقه بعد واتارو اندو توانست اولین گلش برای لیورپول را ثبت کند. او سانتر زیبای آرنولد از پشت محوطه جریمه را با ضربه سر به سمت دروازه فرستاد و رستس، دروازه‌بان تولوز فقط به توپ نگاه کرد و نتوانست مانع گل شدن آن شود.

1945414

در دقیقه ۳۴، کورتیس جونز فرصت شوتزنی پیدا کرد اما شوتش به دفاع خورد و پس از برخورد دوباره با خودش، در زاویه‌ای مناسب در محوطه جریمه به داروین نونیز رسید و او توانست دروازه را برای بار سوم باز کند.

1945415

در ادامه تلاش‌های دو تیم برای زدن گل ثمری نداشت و نیمه اول با نتیجه ۳-۱ به اتمام رسید.

در دقیقه ۴۷ نیمه دوم، کلهر با پاس اشتباه، سائوزو بازیکن تولوز را صاحب توپ کرد، او با یک پاس کوتاه، توپ را به سیلین در مقابل دروازه بدون کلهر داد اما شوت او با دخالت آرنولد از روی خط برگشت خورد و دفع شد.

در ادامه بازی کمی آرام‌تر دنبال شد و خبری از موقعیت جدی روی دروازه‌ها نبود تا اینکه در دقیقه ۶۵، روی یک ضدحمله نونیز به زیبایی، مدافع تولوز و دروازه‌بان را از پیش برداشت و خود را در مقابل دروازه خالی دید اما در کمال ناباوری شوتش به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و برگشت، در ادامه رایان گراونبرخ صاحب توپ شد و دروازه را باز کرد.

1945418

پس از گل چهارم بازی از همیشه آرام‌تر شد، تولوز کاملا دلسرد به بازی ادامه می‌داد و توان خلق حمله نداشت‌. از آن سمت لیورپول خوشحال از برد ۴-۱ بازی را کنترل کرد و تهدید جدی‌ای روی دروازه مهمان رخ نداد.

البته قرمز‌ها در آخرین حمله‌‌شان قبل از پایان بازی هم به گل رسیدند. در دقیقه ۹۳ روی حرکت تیمی، توپ در محوطه جریمه به کودی خاکپو رسید، او با چرخش و دریبلی زیبا توپ را به محمد صلاح رساند و مهاجم مصری با ضربه‌ مهارنشدنی تولوز را پنج‌تایی کرد.

1945419

بازی پس از این گل با نتیجه ۵-۱ به پایان رسید و لیورپول در لیگ اروپا ۹ امتیازی شد.

دیدگاه‌ها