کد خبر : 1975505 | 05 آبان 1402 ساعت 09:52 | 11.4K بازدید | 4 دیدگاه

مورینیو: اینجا هر مشکل کوچکی دردسری بزرگ است

ژوزه مورینیو پس از پیروزی ۲-۰ برابر اسلاویا پراگ، درباره بازی صحبت و نسبت به وضعیت بازیکنانش ابراز نگرانی کرد.

مورینیو: اینجا هر مشکل کوچکی دردسری بزرگ است

به گزارش "ورزش سه"، رم با این پیروزی با سه برد از سه بازی در صدر جدول گروهش در در لیگ اروپا قرار گرفت. آقای خاص پس از بازی نظراتش را درباره آن ارائه داد.

بولت پرسپولیسگل بوو؟ 
ما خیلی خوب پرس کردیم، الشعراوی یک توپ‌گیری عالی انجام داد. ادواردو شوت خوبی زد و گل مهمی به ثمر رساند. به او تبریک می‌گویم.

بولت پرسپولیسپیروزی مقابل اسلاویا؟
ما می‌دانستیم که اسلاویا وقتی توپ را دارد قوی است، اگر به آنها فرصت بازی با توپ بدهی، می‌توانند برای شما مشکل ایجاد کنند. ما فکر می‌کردیم که پرس و تحت فشار قرار دادن آنها راه درستی برای جلوگیری از بازی آنهاست و این راه جواب داد و اجازه بازی‌سازی به حریف ندادیم.

بولت پرسپولیسعملکرد کلی تیم؟
در نیمه اول خوب بازی کردیم در نیمه دوم انرژی و توان بازیکنان کاهش پیدا کرد. ما در روزهای سختی هستیم. بازیکنانی داریم که همیشه بازی می‌کنند. مانچینی، اندیکا، کریستانته و لوکاکو عملاً در هر دقیقه از هر مسابقه بازی می‌کنند و به همین دلیل زودتر خسته می‌شویم. سرعت بازی‌مان به خاطر همان خستگی، در نیمه دوم کاهش یافت. اما به خوبی با آن کنار آمدیم.

1945463

بولت پرسپولیسبازی برابر اینتر در روز یکشنبه؟
برای یکشنبه متاسفانه دو تیم کاملا متفاوت روبروی هم قرار می‌گیرند. تیمی است که اندازه دو تیم بازیکن دارد، بازیکنان زیادی دارند که استراحت کرده‌اند، سه‌شنبه بازی کرده‌اند، در هر پست دو بازیکن دارند و انرژی زیادی دارند. تیم دیگر که ما هستیم مشکلات زیادی داریم. امروز می‌خواستم تعویض کنم و دیدم پاگانو، پیسیلی، ژوائو کاستا، چروبینی و دالسیو روی نیمکت نشسته بودند. بازی با این نیمکت سخت است، اما تجربه خوبی بود. بعد از مسابقه، من به سمت زمین رفتم، دیدم که یک نفر به سمتم می‌دود و می‌خواهد مرا در آغوش بگیرد. دقت کردم دیدم چروبینی است. یک بچه که بازیکن خودمان است و اولین بازی‌اش را انجام داد.

بولت پرسپولیسرابطه هواداران اینتر و لوکاکو؟
نمی‌دانم. فقط می‌دانم روملو فعلا باید استراحت و سپس به بازی فکر کند و برای آن آماده شود. همه ما باید استراحت کنیم. شرایط سختی داریم. یک لحظه به نظرم آمد کریستانته مصدوم شده است، کاملا ناامید شدم و به هم ریختم. مطمئنا وقتی همکارم اینزاگی، بازیکنش مصدوم شود زیاد برای او درام و ماجرای تلخ ایجاد نمی‌شود، اما اینجا برای من هر مشکل کوچکی یک درام و دردسر بزرگ است.

دیدگاه‌ها