کد خبر : 1975530 | 05 آبان 1402 ساعت 12:13 | 29.9K بازدید | 10 دیدگاه

بایرن می‌توانست بهترین گلزن اروپا را مفت بخرد!

بایرن در تابستان گذشته، فرصت جذب سرهو گیراسی، آقای گل این فصل بوندسلیگا را داشته، اما از انجام این انتقال صرف نظر کرده است.

بایرن می‌توانست بهترین گلزن اروپا را مفت بخرد!

به گزارش "ورزش سه"، سرهو گیراسی، مهاجم باشگاه اشتوتگارت، یکی از بهترین بازیکنان این فصل بوندسلیگا، تاکنون ۱۴ گل به ثمر رسانده و در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ قرار دارد.

این بازیکن در تابستان امسال قراردادش را با اشتوتگارت تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد، اما در روزهای گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بندی در قرارداد او وجود دارد که باشگاه‌های دیگر در پنجره نقل و انتقالات می‌توانند با پرداخت ۱۷.۵ میلیون یورو، این بازیکن را به خدمت بگیرند.

1945550

مسئولان اشتوتگارت واکنشی به این خبر و جدایی بازیکن نداشتند، اما خود او مایل است در پنجره پیش رو به تیم بزرگی بپیوندد و اشتوتگارت را ترک کند.

او در بازار نقل و انتقالات تابستانی گذشته مایل به پیوستن به بایرن مونیخ بوده است و حتی این انتقال در بین هیئت مدیره باواریایی‌ها هم مورد بحث قرار گرفت. آنها می‌توانستند این بازیکن را با ۱۵ میلیون یورو جذب کنند، اما پس از مشورت با توماس توخل و اصرار او، باشگاه تصمیم به خرید یک رهبر باتجربه و گلزن گرفت و ریسک جذب یک بازیکن که ممکن است ندرخشد را قبول نکرد.

آنها هری کین را با مبلغی نزدیک به صد میلیون یورو از تاتنهام به آلیانز آرنا آوردند و نشان دادند که تصمیم درستی گرفته‌اند. کین در بایرن بسیار تاثیرگذار نشان داده است و کادر فنی و مدیران این تیم از جذب او و پرداختن آن مبلغ برای او خوشحال هستند.

1945551

دیدگاه‌ها