کد خبر : 1975577 | 05 آبان 1402 ساعت 15:58 | 15.8K بازدید | 7 دیدگاه

عمدی نبود

کلوپ: نمی‌خواستم جلوی رکوردشکنی صلاح را بگیرم

یورگن کلوپ اطلاع نداشت که محمد صلاح در آستانه شکستن رکورد گلزنی تیری آنری است و گفت که اگر این را می‌دانست، در برخی بازی‌های اروپایی او را نیمکت‌نشین نمی‌کرد.

کلوپ: نمی‌خواستم جلوی رکوردشکنی صلاح را بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از برتری 5-1 برابر تولوز در دور گروهی لیگ اروپا خود را مهیای دیدار برابر ناتینگهام فارست در لیگ برتر می‌کند. دیداری که یکشنبه در آنفیلد برگزار خواهد شد. قرمزها با 20 امتیاز از 9 بازی در رده چهارم قرار دارند.

1945636

یورگن کلوپ در نشست خبری این بازی گفت: «مقایسه بازی‌های پنج‌شنبه لیگ اروپا با بازی‌های یکشنبه لیگ برتر درست نیست. بازی در روز پنجشنبه شرایط خاصی دارد و ما باید سریع برای بازی بعدی در لیگ آماده شویم. اما این فصل ما مصدومان زیادی نداریم و این شرایط بر خلاف فصل قبل که در لیگ قهرمانان بودیم، قابل کنترل‌تر است. بسیاری از بازیکنانی که مقابل تولوز بازی نکردند، یکشنبه بازی را از ابتدا شروع خواهند کرد. این ریتمی است که امسال داریم و باید زودتر به آن عادت کنیم.»

کلوپ در مورد سبقت گرفتن صلاح از تیری آنری و تبدیل شدن به گلزن‌ترین بازیکن لیگ برتر در رقابت‌های اروپایی گفت: «او گل پنجم ما را زد و گل واقعاً خوبی بود. من در مورد این رکورد نمی‌دانستم و شاید او زودتر این رکورد را می‌شکست اگر او را در برخی بازی‌ها نیمکت‌نشین نمی‌کردم. در هر صورت این عمدی نبود.»

1942676

کلوپ به ستایش از صلاح ادامه داد: «او به اندازه کافی باهوش است که بتواند خود را با نقش‌های مختلف وفق دهد. صلاح امسال بیشتر از همیشه نیز پاس گل داده و این یک پیشرفت بزرگ است. صلاح 31 سال دارد ولی بسیار جوان‌تر، 19 یا 20 ساله نشان می‌دهد. او یک بازیکن کلاس جهانی است که با افزایش سن بهتر و بهتر می‌شود. من به داشتن او افتخار می‌کنم و امیدوارم سال‌های بیشتری با ما بماند می‌بینم که او از فوتبال و حضور در لیورپول لذت می‌برد و زمانی که فوتبالش تمام شود، همه خواهیم گفت که ما بازی‌های بازیکن ویژه و بزرگی را با پیراهن لیورپول تماشا کردیم.»

کلوپ در مورد ناتینگهام فارست گفت: «هر اتفاقی بیفتد، آنها تا انتها در بازی خواهند ماند و در هر لحظه می‌توانند گل بزنند و شما را مجازات کنند. ما آماده خواهیم بود زیرا بازی سختی است.»

کلوپ امیدوار است که دیووک اوریگی از مصدومیت لگن بازگردد و در مقابل تیم سابقش بازی کند: «امیدوارم اوریگی آماده باشد تا هواداران لیورپول بتوانند دوباره از او استقبال کنند که قطعا سزاوار آن خواهد بود.»

دیدگاه‌ها