کد خبر : 1975578 | 05 آبان 1402 ساعت 16:09 | 35.8K بازدید | 48 دیدگاه

پورعلی‌گنجی نه، یاسین به اواخر فصل می‌رسد

با تاکید سهیل مهدی بر اینکه در اعلام تاریخ پایان این فصل لیگ برتر دچار اشتباه شده بود، حالا شرایط برای دو مصدوم پرسپولیس تا حدودی مشخص می‌شود.

پورعلی‌گنجی نه، یاسین به اواخر فصل می‌رسد

به گزارش "ورزش سه" سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، اعلام کرد با وجود تعطیلات قبلی لیگ برتر ناشی از مسابقات هانگژو، فیفادی‌های اخیر و البته لیگ قهرمانان آسیا و با در نظر گرفتن تعطیلات لیگ به خاطر در پیش بودن مسابقات جام ملت‌های آسیای لیگ بیست و سوم خرداد ماه به پایان خواهد رسید و آنچه ایشان در مورد پایان یافتن مسابقات در مردادماه اعلام کرده بود اشتباه لفظی او بوده است.

با این حساب شرایط برای مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی دو بازیکنی که در ماه گذشته رباط صلیبی پاره کرده و ماه‌ها از میدان دور خواهند بود تا حدودی مشخص خواهد شد.

یاسین سلمانی خیلی زود دست به کار شد و تقریبا ده روز بعد از مصدومیتش جراحی شد.با در نظر گرفتن اینکه او اواخر مهرماه جراحی شد احتمالا اواخر فروردین ماه می‌تواند نرم دویدن را آغاز کند و حتی اگر دوتا سه هفته مجبور به بدنسازی شود، احتمالا در هفته‌های پایانی لیگ می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند یا حداقل در فهرست تیم قرار بگیرد اما اوضاع برای پورعلی‌گنجی سخت‌تر خواهد بود.

پورعلی‌گنجی که در دیدار تیم ملی مقابل قطر مصدوم شد هنوز جراحی نشده و زمان عملش نیز مشخص نشده است. با این وجود با تصور اینکه اینکه او در همین آبان ماه جراحی خواهد شد با در نظر گرفتن شش ماه دوری‌اش اوایل اردیبهشت‌ماه می‌تواند برگردد و تا شرایط بدنی‌اش برای مسابقه آماده شود فصل تمام خواهد شد.

از بین این دو بازیکن قرارداد پورعلی‌گنجی آخر فصل پایان می‌یابد و اگر قراردادش تمدید شود، می‌تواند فصل آینده برای پرسپولیس بازی کند اما یاسین سلمانی یک فصل دیگر قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها