کد خبر : 1975720 | 06 آبان 1402 ساعت 04:28 | 27.9K بازدید | 16 دیدگاه

اصلا استرس ندارم و آماده بازی هستیم

علیرضا محمد: سه امتیاز پرسپولیس لذت‌بخش خواهد بود

مربی این فصل ملوان بندرانزلی می‌گوید تیمش در تمام مسابقات برای برد به زمین می‌رود حتی اگر حریف پرسپولیس باشد.

علیرضا محمد: سه امتیاز پرسپولیس لذت‌بخش خواهد بود

به گزارش ورزش سه علیرضا محمد مدافع راست سابق پرسپولیس که در لیگ‌های هشتم تا یازدهم طی چهار فصل پیراهن این تیم را به تن می‌کرد عصر یکشنبه برای نخستین بار به عنوان مربی مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.
محمد که بعد از حضور در پرسپولیس با پیراهن تیم‌هایی مثل گهر درود، ذوب‌آهن و پیکان بازی مقابل پرسپولیس را تجربه کرده حالا به دنبال تجربه تازه‌ای در مربیگری است.

محمد قبل از بازی با پرسپولیس می‌گوید: «شرایط تیم‌مان خوب است.پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و برای این مسابقه آماده هستیم. خوشبختانه مشکلی نداریم و تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا بازی خوبی به نمایش بگذاریم و به اهداف‌مان دست پیدا کنیم.»

مربی ملوان می‌گوید: «تنها مسئله فاصله مسابقات است که زیاد شده و کار ما را سخت می‌کند. وقتی لیگ تعطیل می‌شود یا بازی‌ها برای مدتی قطع می‌شود باید وارد تعطیلات شویم و مجبوریم دوباره بدنسازی کنیم که این مسئله ریتم تیم را خراب می‌کند. با این حال ملوان دنبال اهداف بزرگی در این فصل است.»

1920788

او در پاسخ به این سوال که آیا امیدوارید که اولین باخت پرسپولیس در این فصل را به این تیم تحمیل کنید، می‌گوید: «امیدواریم این اتفاق بیافتد. ما هرگز دنبال بازی دفاعی حتی مقابل پرسپولیس نیستیم و نخواهیم بود. ما در همه بازی‌ها برای سه امتیاز به زمین می‌رویم. این مسئله حتی در بازی بیرون از خانه مقابل صنعت نفت هم مشخص بود و یک هیچ جلو افتادیم اما اتفاقاتی افتاد که نتیجه تغییر کرد. مقابل گل گهر هم در بیرون از خانه یک هیچ جلو بودیم. حتی در بازی با استقلال هم اگر پنالتی دقایق ابتدایی‌مان گل می‌شد جلو افتاده بودیم.»

محمد درباره جایگاه جدولی ملوان می‌گوید: «ما در مقطعی به رده ششم جدول رسیدیم و دوست داریم نسبت به گذشته رده تیم در جدول را ارتقا بدهیم. به نظرم تیم ما با وجود جوانی نفرات شرایط و پتانسیل رسیدن به یک رده بالا در جدوال را دارد و برای این مهم تلاش خواهیم کرد.»

مدافع راست سابق سرخ‌ها درباره تقابلش با پرسپولیس هم می‌گوید: «حقیقت این است که من سال‌ها در این تیم بازی کرده‌ام و بالاخره بازی ویژه‌ای برای من خواهد بود اما اصلا استرس ندارم و خیلی هم راحت هستم. ما در خانه بازی می‌کنیم و با کمک هواداران‌مان می‌رویم برای سه امتیاز.»

او در پاسخ به این سوال که آیا بعد از گلزنی مقابل پرسپولیس شادی خواهی کرد یا نه ،جواب می دهد: «ببینید، بالاخره من الان جزو پرسنل باشگاه ملوان به حساب می‌آیم  و به این باشگاه متعهدم اما سال‌های خوبی هم در پرسپولیس داشتم. به این موضوع فکر نکردم ولی سه امتیاز برای ما لذت‌بخش خواهد بود و می‌تواند ملوان را در جدول بالاتر ببرد.»

دیدگاه‌ها