کد خبر : 1975740 | 06 آبان 1402 ساعت 03:16 | 31.2K بازدید | 3 دیدگاه

بلندپروازی ستاره فرانسوی: می‌خواهم جدا شوم!

آدرین رابیو، ستاره فرانسوی یوونتوس، هنوز به پیشنهاد مذاکره برای تمدید قرارداد با این باشگاه پاسخ نداده است.

بلندپروازی ستاره فرانسوی: می‌خواهم جدا شوم!

به گزارش "ورزش سه"، رابیو فصل گذشته به یکی از مورد اعتمادترین بازیکنان مکس آلگری در ترکیب یوونتوس تبدیل شد و نقش مهمی را در خط میانی این تیم ایفا کرد. 

او که در سه سال اول حضورش در این باشگاه نتوانسته بود درخشش سابق را تکرار کند و حتی شایعاتی درباره تصمیم مدیران یووه برای فروش او هم به گوش می‌رسید، فصل قبل بالاخره توانایی‌هایش را نشان داد و آنها را برای حفظ خودش متقاعد کرد. 

قرارداد این بازیکن در انتهای فصل قبل به پایان می‌رسید و او در فاصله تنها چند روز تا تبدیل شدنش به بازیکن آزاد حاضر شد پیشنهاد یوونتوس را بپذیرد و قراردادی یک ساله با آنها امضا کند تا بتواند در تابستان سال آینده سایر گزینه‌هایش را بررسی کند. 

1934195

حالا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که یوونتوس به ورونیک رابیو، مادر و مدیر برنامه این ستاره فرانسوی، فشار آورده تا هرچه زودتر قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا برسانند اما پاسخ او به این درخواست منفی بوده است. 

رابیو قصد دارد بار دیگر تا پایان فصل آینده و نزدیک شدن به مهلت اتمام قراردادش صبر کند و این به هیچ وجه برای یوونتوس خوشایند نیست چون این احتمال وجود دارد که این هافبک 28 ساله تصمیم به ترک این باشگاه بگیرد و کار را برای آنها دشوار کند. 

دیدگاه‌ها