کد خبر : 1975801 | 06 آبان 1402 ساعت 12:36 | 7.1K بازدید | 16 دیدگاه

ربیعی گربه سیاه تراکتور در لیگ برتر

محمد ربیعی در سال‌های اخیر نتایج فوق‌العاده‌ای مقابل تراکتور تبریز گرفته است و بارها طعم پیروزی را مقابل این تیم پرطرفدار چشیده است.

ربیعی گربه سیاه تراکتور در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر ذوب آهن اصفهان میزبان تراکتور بود و موفق شد با نتیجه یک بر صفر این تیم پرستاره را علی‌رغم حملات زیاد حریف شکست بدهد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند. تیم محمد ربیعی در شرایطی سربلند از این بازی بیرون آمدند که تراکتور از چپ و راست روی دروازه ذوب آهن توپ می‌ریخت و حتی به تیرک دروازه هم زد اما ذوبی‌ها یک پیروزی دشوار و به‌یادماندنی را کسب کردند.

ربیعی در سال‌های گذشته با مس رفسنجان همواره تراکتور را به دردسر انداخته بود و الان نیز به عنوان سرمربی ذوب آهن شکست را به این تیم پرطرفدار تبریزی تحمیل کرد.

1946012

در پنج دیدار قبلی محمد ربیعی مقابل تراکتور که هدایت مس رفسنجان را برعهده داشت، این سرمربی سه بار در لیگ و یک بار در جام حذفی (ضربات پنالتی) تراکتور را شکست داده بود و یک بازی هم بازنده شده بود.

حالا ربیعی با ذوب آهن نیز یک برد دیگر مقابل تراکتور به دست آورد تا تبریزی‌ها همواره مقابل این سرمربی روز سختی را سپری کنند‌. آمار بازی‌های اخیر ربیعی مقابل تراکتور پنج برد از شش مسابقه است که در نوع خود نتایج جالب توجهی به حساب می‌آید و باید دید او در دور برگشت این فصل در تبریز چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها