کد خبر : 1975809 | 06 آبان 1402 ساعت 12:56 | 13.5K بازدید | 16 دیدگاه

ستاره سابق اینتر به لوکاکو: توضیح بده چرا رفتی

مارکو ماتراتزی، ستاره سابق اینتر، پیش از بازی فردا شب اینتر و رم می‌گوید روملو لوکاکو باید دلایل جدایی از نراتزوری را توضیح بدهد.

ستاره سابق اینتر به لوکاکو: توضیح بده چرا رفتی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی حساس هفته دهم سری A، فردا شب تیم‌های اینتر و رم در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف هم خواهند رفت.

در این بازی ژوزه مورینیو و روملو لوکاکو باید با تیم سابق خود رو به رو شوند. مارکو ماتراتزی، مدافع میانی سابق اینتر، مصاحبه‌ای با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت انجام داد. او در مورد بازی فردا شب و همچنین در مورد مورینیو و ماجرای مرتبط با لوکاکو صحبت کرد.

جدایی و سکوت لوکاکو؟
او می‌گوید وقتی صحبت کند چیزهای زیادی را توضیح می‌دهد. امیدواریم اما ما هواداران اینتر هنوز منتظریم. اگر انتخابی مثل او کرده بودم، از قبل نیاز به توضیح داشتم. در واقع اگر چنین کاری انجام می‌دادم خیلی وقت پیش از آن دلیلم را می‌گفتم.

مورینیو در جریان فینال لیگ قهرمانان 2010 در گوش تو چه گفت؟
یادم است که مورینیو به من گفت: "مارکو، تو در بازی فینال جام جهانی در زمین بودی و در این بازی فینال لیگ قهرمانان هم در زمین حضور داری." من هم خطاب به او گفتم: "بمان، هیچ کس تو را مانند اینتر دوست نخواهد داشت."

1946025

آیا تیمی پیدا شده که بیشتر از اینتر، مورینیو را دوست داشته باشد؟
من کسی نیستم که این را بگویم. حداکثر می‌توانم بگویم که او احتمالاً  هرگز به آن شکل دوست داشته نمی‌شود. زیرا آن دو سال یک داستان منحصر به فرد بود. مورینیو در آن زمان فقط بهتر از دیگران نبود، او منحصر به فرد بود. و شاید هم تکرار نشدنی.

می‌توانی در چند کلمه بگویی چه چیزی درباره مورینیو تکرار نشدنی است؟
توانایی همه چیز بودن: مربی، مرد خانواده، دوستی که می‌توانید با او شوخی کنید، اما اگر مثل یک دوست برای ایجاد همدلی رفتار نکنید، عصبانی می‌شود. او به ویژه با کسانی که شخصیت قوی داشتند روبرو می‌شد. او از شما می‌خواست تا حدی انرژی داشته باشید که مطمئن باشید از بقیه بهتر هستید.

دیدگاه‌ها