کد خبر : 1975873 | 06 آبان 1402 ساعت 17:05 | 5K بازدید | 5 دیدگاه

استارت اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بدون گرایی و علیزاده

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بدون دعوت از محمدعلی گرایی و ناصر علیزاده و کشتی‌گیری در دو وزن 72 و 82 کیلوگرم از 16 آبان آغاز خواهد شد.

استارت اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بدون گرایی و علیزاده

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، فدراسیون کشتی خبر داد که اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان روزهای 16 تا 25 آبان ماه در استان مازندران برگزار می‌شود. بنابر این گزارش پویا دادمرز (خوزستان) در 55 کیلو، مهدی محسن‌نژاد (خوزستان) در 60 کیلو، ایمان محمدی (خوزستان) و میثم دلخانی (فارس) در 63 کیلو، محمدرضا گرایی (فارس) و دانیال سهرابی (خوزستان) در 67 کیلو، امین کاویانی‌نژاد (خوزستان) در 77 کیلو، علیرضا مهمدی (خوزستان) در 87 کیلو، محمدهادی ساروی (مازندران) در 97 کیلو و امین میرزازاده (خوزستان) در 130 کیلوگرم نفرات دعوتی به این اردو هستند.

همچنین علاوه بر حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی؛ حسن حسین‌زاده و مجید رمضانی نیز به عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

به نظر می‌رسد دعوت از نفرات به این اردو با محوریت المپیک و تثبیت اوزان کشتی‌گیران مدعی و ارزیابی آنها باشد.

تیم ملی کشتی فرنگی در دو وزن 77 و 87 کیلوگرم در مسابقات جهانی بلگراد موفق به کسب سهمیه المپیک نشد و باید در دو مسابقه گزینشی قاره‌ای و جهانی به دنبال مجوز ورود به المپیک باشد.

نامی از محمدعلی گرایی و ناصر علیزاده دو عضو تیم ملی در مسابقات جهانی صربستان در بین نفرات دعوتی دیده نمی‌شود. گرایی از سوی اتحادیه جهانی با تعلیق مواجه شده است.

دیدگاه‌ها