کد خبر : 1975884 | 06 آبان 1402 ساعت 19:00 | 9K بازدید | 8 دیدگاه

هیچ تیمی کوتاه نمی‌آمد که بازنده باشد؛

گل‌گهر۳-هوادار۳: حواس‌‌ها از ال‌کلاسیکو پرت شد!

دو تیم گل گهر و هوادار در یک بازی جذاب و دیدنی به تساوی سه بر سه رضایت دادند.

گل‌گهر۳-هوادار۳: حواس‌‌ها از ال‌کلاسیکو پرت شد!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، گل گهر سیرجان میزبان هوادار تهران بود که این بازی از چیزی که انتظار می‌رفت جذاب‌تر شد و در نهایت با نتیجه تساوی سه بر سه به پایان رسید.

ابتدا در دقیقه ۲۰ سعید سحرخیزان قفل دروازه تیم سابق خود را شکست و گل گهر را پیش انداخت. یک دقیقه بعد کریم اسلامی از اشتباه دفاع گل گهر نهایت استفاده را کرد و کار را به تساوی کشاند و نیمه اول با این نتیجه به پایان رسید.

ویدئو: 314905

در شرایطی که هنوز بازی در نیمه دوم گرم نشده بود، این سعید سحرخیزان بود که بار دیگر در محوطه غوغا کرد و با شوت پای چپ زیبا دبل کرد. با این حال هوادار کوتاه نیامد و با ارائه یک بازی خوب و هجومی گل دوم را نیز با امین قاسمی نژاد جبران کرد.

پس از گل هوادار بار دیگر نوبت به میزبان رسید که خیلی زود دوباره جلو بیفتد. این بار روبرتو تورس از روی ضربه ایستگاهی گل سوم را زد. هوادار که نمی‌خواست دست خالی زمین را ترک کند حملات خود را ادامه داد و با ضربه سر قاسمی نژاد کار را به تساوی کشاند.

این بازی جذاب در نهایت با نتیجه سه بر سه به پایان رسید.

تقویم هفته هشتم لیگ برتر/ شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰/ ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر

سوت تیم داوری: سعاد وفاپیشه، فرهاد مروجی، علیرضا طاهرخانی و میثم حیدری/ ناظر: حیدر شکور

گل گهر ترکیب گل‌گهر:
محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، ابوالفضل رزاق‌پور، سامان فلاح، مهدی تیکدری | اریک بایناما '۸۳|، حمید بوحمدان، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، |روبرتو تورس حمید بوحمدان '۱+۹۰|، سعید سحر خیزان | میشل ته‌ورده '۷۵ | و مهدی ممی زاده | مهران گلزاری '۷۵|

هوادار ترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مرتضی منصوری، محمد عباسی، محسن سفیدچقایی، محمد چهارمحالی |مهدی گودرزی '۸۳|، داریوش شجاعیان |محمد میری '۱+۹۰|، | امین قاسمی نژاد فرهاد زاوشی '۴+۹۰| و کریم اسلامی |مهدی باقری '۸۳|

1946194

🟨 کارت زرد:

هوادار: علیرضا حقیقی (6) - کریم اسلامی (۴۵) - امین قاسمی نژاد (۵۰) - محمد عباسی (۲+۹۰)

گل گهر: مهدی تیکدری (۶۰) - علی اصغر عاشوری (۷۳) - مهران گلزاری (۳+۹۰)

⚽️  شرح گل
گل‌گهر یک - هوادار صفر (دقیقه ۲۰: سعید سحرخیزان): یک دفع ناقص از سوی مدافع هوادار باعث شد توپ پشت محوطه به سعید سحرخیزان برسد و این بازیکن با کنترل و یک شوت فوق العاده از بین سه مدافع دروازه تیم سابقش را فرو ریخت.

ویدئو: 314885

گل گهر یک - هوادار یک (دقیقه ۲۲: کریم اسلامی): تنها دو دقیقه پس از گل تیم میزبان، یک پاس عقب با سر از سوی گل‌گهری‌ها باعث شد توپ به محوطه بیاید و سامان فلاح به زمین خورد و روی اشتباه او کریم اسلامی با فرصت طلبی دروازه حریف را فرو ریخت.

ویدئو: 314886

گل گهر دو - هوادار یک (دقیقه ۴۷: سعید سحرخیزان): بازیکن جوان گل گهر در حالی که دفاع هوادار هماهنگی لازم را نداشت در محوطه صاحب توپ شد و با کمی بردن توپ به سمت چپ، با پای چپ برای بار دوم دروازه حقیقی را باز کرد.

ویدئو: 314895

گل گهر دو - هوادار دو (دقیقه ۶۵: امین قاسمی نژاد): پاس عمقی داریوش شجاعیان لب خط به محسن سفیدچقایی رسید و پاس کات بک او را امین قاسمی نژاد به گل تبدیل کرد.

ویدئو: 314900

گل گهر سه - هوادار دو (دقیقه ۶۸: روبرتو تورس): در شرایطی که هواداری‌ها به اعلام ضربه ایستگاهی گرفته شده در نزدیکی محوطه معترض بودند، روبرتو تورس پشت توپ ایستاد و با یک شوت فوق العاده مستقیما توپ را درون دروازه حقیقی جای داد.

ویدئو: 314901

گل گهر سه - هوادار سه (دقیقه ۷۸: امین قاسمی نژاد): سانتر محمد چهارمحالی از روی ضربه ایستگاهی روی سر امین قاسمی نژاد نشست و هوادار برای سومین بار کار را به تساوی کشید.

ویدئو: 314903

⏱ لحظات حساس: 

دقیقه ۴: فرصت برای گل گهر که سعید سحرخیزان در محوطه جریمه با حقیقی و فریبرز گرامی برخورد کرد و توپ در اختیار دروازه‌بان هوادار قرار گرفت‌.

دقیقه ۱۴: شوت مهدی تیکدری نژاد با واکنش علیرضا حقیقی به کرنر رفت.

دقیقه ۳۷: ضربه سر علیزاده از بالای دروازه حقیقی بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: عاشوری در محوطه حریف در برخورد با صائب محبی سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت تا اعتراض نیمکت میزبان بلند بشود‌.

دقیقه ۴۳: دو حمله خطرناک از گل گهر که اولی توپ به تورس نرسید و در برگشت شوت سنگین رزاق پور از سوی حقیقی مهار شد.

دقیقه ۴+۴۵: فرصت عالی برای احمد زنده روح در یک ریباند که شوت احمد زنده روح در شرایطی که دروازه خالی بود از بالای دروازه به شکلی عجیب بیرون رفت‌.

دقیقه ۹۰: فرصت خطرناک گل گهر به طور خطرناک از جلوی پای بازیکن میزبان دور شد و در عین ناباوری گل نشد.

🔴 حواشی: 

بولت هوادارپیش از بازی بازیکنان هوادار با در دست داشتن پیراهن ایوب کلانتری، از هم‌تیمی مصدوم خود یاد کردند.

بولت هوادارسعید سحرخیزان که از هوادار به فوتبال ایران معرفی شد مقابل تیم سابقش قرار گرفته است.

بولت هوادارسعید سحرخیزان مقابل تیم سابق خود پس از گل فوق العاده‌اش خوشحالی نکرد.

بولت هوادارهواداری‌ها که به ضربه ایستگاهی منجر به گل سوم گل گهر معترض بودند پس از این گل به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند.

بولت هوادارمیلاد فاندر، مدیر رسانه هوادار پس از اعتراض شدید به تصمیمات داور از نیمکت اخراج شد.

🥇 بهترین بازیکن:

 سعید سحرخیران جوان در این مسابقه فوق العاده کار کرد و با ارائه یک بازی عالی در خط حمله گل گهر مقابل هوادار دبل کرد.

🚨 اتفاق ویژه: 

هوادار تهران که در این مسابقه سه بار بازی را به تساوی کشاند، برای اولین بار در سیرجان شکست نخورد و با امتیاز به تهران برمی‌گردد.

دیدگاه‌ها