کد خبر : 1975930 | 06 آبان 1402 ساعت 20:01 | 11.4K بازدید | 14 دیدگاه

نو ژسوس، نو پرابلم: انکتیا شفیلد را نابود کرد (عکس)

ادی انکتیا با هت‌تریک برابر شفیلد یونایتد، آرسنال را به پیروزی رساند و خیال آنها را بابت نبود گابریل ژسوس راحت کرد.

نو ژسوس، نو پرابلم: انکتیا شفیلد را نابود کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا از هفته دهم مسابقات لیگ برتر انگلیس مقابل شفیلد یونایتد رده آخری قرار گرفتند. با توجه به بازی دیشب تاتنهام، آنها محکوم به برد برای حفظ فاصله با شاگردان آنگه پوستکوگلو بودند.

ادی انکتیا این کار را برای آرتتا انجام داد. او در دقیقه ۲۸ درخشش در این بازی را آغار کرد. پاس زیبای دکلان رایس با استپ فوق‌العاده انکتیا همراه بود. او با این استپ مدافع حریف را فریب داد و خودش را مقابل دروازه‌بان دید. راحت‌ترین کار برای این مهاجم باز کردن دروازه بود که با موفقیت این کار را انجام داد.

1946304

نیمه اول این بازی با تک گل مهاجم انگلیسی به پایان رسید و نیمه دوم هم با گل این مهاجم آغاز شد. در دقیقه ۵۰ ارسال کرنر آرسنالی‌ها با دفع ناقص دروازه‌بان شفیلد همراه بود. توپ پس از دفع او به زیر پای کسی افتاد که نباید می‌افتاد‌‌. انکتیا در مقابل دروازه با شوتی محکم گل دوم خودش و آرسنال را به ثمر رساند.

1946302

هشت دقیقه بعد، شاهکار انکتیا در این بازی تکمیل شد. او با یک گل از راه دور و خارق‌العاده پرونده بازی را بست. امیل اسمیت رو با پاسی کوتاه، انکتیا را صاحب توپ کرد. او از پشت محوطه جریمه یک شوت مهارنشدنی را روانه دروازه شفیلد کرد و توپ به گوشه بالای سمت چپ دروازه رفت و بازی سه بر صفر شد تا هت‌تریک مهاجم آرتتا کامل شده باشد.

1946303

در ادامه بازی هم فابیو ویرا و تاکه‌هیرو تومیاسو گل‌های بعدی توپچی‌ها را زدند و بازی نتیجه ۵-۰ به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها