کد خبر : 1975937 | 06 آبان 1402 ساعت 20:40 | 13.4K بازدید | 4 دیدگاه

برای حساس‌ترین رقابت فصل در جنوب

پورموسوی - ویسی: هیچ رفاقتی با هم نداریم!

دوستان قدیمی اینبار در قالب رقیب برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند و چشم به امتیازات دیدار دربی جنوب دوخته‌اند.

پورموسوی - ویسی: هیچ رفاقتی با هم نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی و سیروس پورموسوی که روزگاری در کنار یکدیگر و با همکاری تاریخی خود موفق به ثبت یکی از تاریخی‌های اتفاقات لیگ برتر شده بودند، اکنون روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند و در رقابت برای کسب پیروزی برای تیم‌های خود هستند.

در لیگ پانزدهم عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جوان استقلال خوزستان سیروس پورموسوی را به عنوان کمک اول خود در اختیار داشت و آنها در کنار یکدیگر توانسته بودند پرسپولیسِ برانکو را ناکام گذاشته و جشن قهرمانی را در اهواز برپا کنند.

1946346

اکنون اما مسیر این دو از یکدیگر جدا شده و یکی روی نیمکت نفت آبادان بعد از معجزه فصل گذشته برای دستیابی به امتیاز بقا در سودای فرار از بحران بزرگ قعرنشینی است و دیگری هم می‌خواهد کار فوق العاده خود را بعد از بازگردان استقلال خوزستان به لیگ برتر، با حفظ آن در این تیم تداوم بخشد.

آنها در فصل جدید روی نیمکت تیم‌های خود شرایط خوبی را دنبال نمی‌کنند و قعرنشینی و شرایط نامناسب امتیازگیری باعث شده تا اینبار بدون توجه به گذشته و رفاقت و همکاری با یکدیگر، هر کدام با تدابیر فنی خاص خود به دنبال دستیابی به امتیازات کامل این جدال باشند و برای 90 دقیقه دوستی‌ها را فراموش کنند.

فعلا با پایان 45 دقیقه ابتدایی، این تیم استقلال خوزستان و سیروس پورموسوی بوده که توانسته برنده راهی رختکن شود و اضطراب و نگرانی را به اردوگاه تیم ویسی منتقل کند. باید دید در نیمه دوم شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها