کد خبر : 1975949 | 07 آبان 1402 ساعت 02:47 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناصری: روی صحنه گل به هوای آفساید ایستادیم

سنگربان پیکان می‌گوید که تیم آنها با کسب یک پیروزی می‌توانند از بحران خارج شوند.

ناصری: روی صحنه گل به هوای آفساید ایستادیم

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در یک دیدار خانگی برابر مس رفسنجان با یک گل مغلوب شد. محمد ناصری سنگربان خودروسازان در پایان این بازی و در جمع خبرنگاران گفت: بازی پایاپایی بود و دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. ما در شرایط بدی قرار داریم که واقعا سخت است. امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم از این شرایط خارج شویم و با کسب یک پیروزی، در وضعیت خوبی قرار بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند پیکان چوب جوانگرایی خود را نمی‌خورد، گفت: نه ما بازیکنان باتجربه خوبی داریم ولی شرایط برای پیکان هنوز خوب نچرخیده است. ان‌شاءالله که هفته آینده شرایط بهتر شود و نتایج خوبی کسب کنیم.

1946374

ناصری درخصوص اینکه پیکان در هفته‌های ابتدایی به نسبت بهتر کار می‌کرد و اکنون روند تیم کاهشی شده است، می‌گوید: طبیعی است زمانیکه چند بازی را واگذار می‌کنید، تیم دچار حاشیه می‌شود و افت می‌کند و وضعیت سخت می‌شود. امیدوارم تمام بازیکنان دست به دست هم بدهند و بتوانیم از این شرایط خارج شویم. هفته بعد بازی حساسی داریم و تلاش می‌کنیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

سنگربان پیکان در پایان و درخصوص اینکه چرا روی صحنه گل زودتر از دروازه خارج نشد، پاسخ داد: من احساس کردم آفساید بود و تمام مدافعان ما نیز به هوای آفساید ایستادند. باید کارشناسان داوری در این خصوص نظر بدهند. هنوز صحنه را حتی در رختکن چک نکرده‌ام و نمی‌دانم آفساید بود یا نه.

دیدگاه‌ها