کد خبر : 1975970 | 07 آبان 1402 ساعت 03:10 | 3.8K بازدید | 5 دیدگاه

برای بازگشت به دربی و امتیاز گرفتن؛

تعویض‌های طلایی ویسی در ورزشگاه طلایی

همکاری دو تعویض عبدالله ویسی در مصاف با استقلال خوزستان سبب رقم خوردن گل تساوی نفت آبادان شد.

تعویض‌های طلایی ویسی در ورزشگاه طلایی

به گزارش "ورزش‌ سه"، با اینکه نفت آبادان در نیمه اول دیدار برابر استقلال خوزستان عملکرد بهتری نسبت به میهمان خود داشت، این شاگردان پورموسوی بودند که با گل دقیقه 1+45 جواد آقایی‌پور از نفتی‌ها در ورزشگاه تختی آبادان پیش افتادند، تا نیمه دوم این دربی جذاب و تماشایی شود.

در نیمه دوم عبدالله ویسی دیرتر از دوست قدیمی خود سیروس پورموسوی دست به تعویض زد، اما دو تعویض او کارساز بودند و موفق شدند نقش بسزایی روی گل تساوی ایجاد کنند. معامله گری و احمد شریعت‌زاده دو تعویض طلایی ویسی برای تغییر نتیجه و کسب یک امتیاز بودند.

در دقیقه 86 ارسال طالب ریکانی که عملکرد بسیار خوبی در مصاف با استقلال خوزستان داشت، ارسالی به تیرک دوم برای فرزین معامله گری داشت که این بازیکن با ضربه سر توپ را به تیرک مخالف فرستاد تا احمد شریعت‌زاده گل تساوی را تقریبا از مقابل دروازه خالی و از فاصله یکی دو متری به ثمر برساند.

این دو تعویض ویسی در حالی موفق به اثرگذاری در نتیجه بازی شدند که در سوی مقابل شرایط برای پورموسوی از این حیث خیلی خوب پیش نرفت و او حتی در دقیقه 1+90 تصمیم به تعویض شهرام سالاری گرفت که او را در ابتدای نیمه دوم وارد زمین کرده بود.

دیدگاه‌ها