کد خبر : 1976138 | 07 آبان 1402 ساعت 17:21 | 6.4K بازدید | 1 دیدگاه

آذرباد و یک پاس گل دیگر برای برد مس رفسنجان

کاپیتان نارنجی‌ها مهندس شد! (عکس)

کاپیتان باتجربه مس رفسنجان در دومین بازی متوالی موفق به ارسال پاس گل منجر به برد شد.

کاپیتان نارنجی‌ها مهندس شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محسن آذرباد، مرد شماره 23 نارنجی پوشان لیگ برتر، در جریان برد یک بر صفر تیمش مقابل پیکان پاس زیبایی را به لوسیانو پریرا داد تا این مهاجم برزیلی باتجربه تک گل پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه حریف کند.

در دقیقه 59 محسن آذرباد چسبیده محوطه جریمه پیکان صاحب توپ شد، در حالی که سه مدافع حریف پیش‌روی او بودند، این بازیکن با دید خوب و شناخت کافی از اینکه شیمبا با فرار از کمند آفساید حرکت می‌کند، به زیبایی توپ را به فضای خالی پشت دفاع پیکان انداخت تا مهاجم برزیلی بتواند در موقعیت تک به تک و بعد از عبور از محمد ناصری دروازه‌بان حریف گل برتری مس را بزند.

1946756

آذرباد در شرایطی دیروز پاس گل منجر به پیروزی مس رفسنجان را به شیمبا داد که هفته گذشته و در جریان برد تیمش مقابل ذوب‌آهن هم پاس گل اول تیمش را برای فرشید باقری ارسال کرد.

1946759

کاپیتان مسی‌ها با دو پاس گل در دو بازی متوالی بار دیگر شرایط فنی خوب خودش را به رخ کشید؛ او دیروز بیست و یکمین پاس گل تاریخ خود را در لیگ برتر ارسال کرد و می‌توان لقب مهندس مس رفسنجان را به این بازیکن داد.

آذرباد در پایان رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر هم با دو پاس گلی که داده به صورت مشترک به تعدادی دیگر از هافبک‌های توانمند لیگ در رده دوم بهترین پاسورهای مسابقات قرار دارد.

دیدگاه‌ها