کد خبر : 1976176 | 07 آبان 1402 ساعت 19:26 | 5.4K بازدید | 10 دیدگاه

با یک گل و تاثیر روی دو گل دیگر

لیورپول 3-0 ناتینگهام: روز درخشان صلاح

لیورپول در روز درخشش محمد صلاح موفق شد با سه گل میهمانش ناتینگهام را شکست دهد و یک برد خانگی خوب دیگر کسب کند.

لیورپول 3-0 ناتینگهام: روز درخشان صلاح

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شرایطی امروز میزبان ناتینگهام‌فارست بود که می‌دانست باید برنده شود تا فاصله با صدرنشین لیگ برتر یعنی تاتنهام را به سه امتیاز کاهش دهد. 

قرمزها پس از پیروزی برابر تولوز در لیگ اروپا روحیه مضاعفی داشتند و برابر تیم پانزدهم لیگ برتر نیز شانس اول برد بودند.

1946878

لیورپول با حمایت هوادارانش بازی را خوب و هجومی شروع کرد؛ اما برای رسیدن به گل 31 دقیقه انتظار کشید. 

پاس خوب صلاح به نونیز او را در موقعیت گلزنی قرار داد. ستاره اروگوئه‌ای شوتی روانه دروازه کرد؛ اما گلر ناتینگهام آن را برگشت داد با این حال دیوگو ژوتا روی ریباند آماده بود تا کار را تمام کند و همین کار را نیز انجام داد تا گل اول لیورپول به ثبت برسد.

1946875

او بعد از این گل پیراهن شماره 7 دیاز را مقابل دوربین‌ها گرفت. دیاز امروز به‌دلیل ربوده شدن والدینش در کلمبیا سوژه اخبار بود.

میزبان چهار دقیقه بعد به گل دوم رسید. این بار هم محمد صلاح روی گل نقش داشت. او سوبوسلای را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و پاس عرضی این بازیکن در دهانه دروازه به داروین نونیز رسید تا او به راحتی گل دوم قرمزها را بزند.

نیمه اول با برتری 2-0 لیورپول به اتمام رسید. 

1946877

نیمه دوم هم تحت کنترل لیورپول قرار داشت و هرچند به‌ندرت شاهد صحنه‌های گلزنی روی دروازه‌ها بودیم ولی توپ کاملاً در اختیار میزبان بود و ناتینگهام زور لازم برای خلق موقعیت گلزنی را نداشت.

1946888
1946887

لیورپول در دقیقه 76 به گل سوم رسید و زننده این گل صلاح بود. ستاره مصری روی ارسال قطری سوبوسلای و با بهره بردن از اشتباه عجیب گلر جلو کشیده ناتینگهام و مدافع این تیم، صاحب توپ شد و دروازه خالی را از بیرون محوطه جریمه باز کرد.

در دقیقه 93 خاکپو گلی به ثمر رساند که توسط VAR به‌دلیل آفساید مردود اعلام شد. در نهایت، لیورپول این بازی را 3-0 برد و به سه امتیازی صدر رسید.

دیدگاه‌ها