کد خبر : 1976177 | 07 آبان 1402 ساعت 19:12 | 325.5K بازدید | 449 دیدگاه

نمی‌دانم چه کاره استقلالی؛

یحیی: بزرگ‌تر از دهنت حرف زدی، مراقب باش!

یحیی گل‌محمدی واکنش تندی به صحبت‌های عضو هیئت‌مدیره استقلال داشت.

یحیی: بزرگ‌تر از دهنت حرف زدی، مراقب باش!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی ملوان در ابتدا گفت: من از میزبانی انزلی تشکر می‌کنم. جو خیلی خوبی را در ورزشگاه به وجود آوردند. از هواداران خودمان تشکر می‌کنم که حمایت خوبی از ما داشتند‌.

گل‌محمدی راجع به بازی توضیح داد: بازی سختی بود. تیم ملوان یکی از تیم‌های خوب و سخت‌کوش لیگ است. بازی خوبی را ارائه کردند و دوندگی زیادی داشتند و کار را خیلی برای‌مان با دوندگی زیاد و تاکتیکی که داشتند، سخت کرده بودند. بچه‌های ما هم تا جایی که در توان‌شان بود، با توجه به جو سنگین ورزشگاه، دویدند و خیلی خوب توانستند خیلی از صحنه‌ها را کنترل کنند. البته یکی دو موقعیت در ضدحملات به حریف دادیم و در کل بازی جان‌دار و زیبایی بود. هواداران از دیدن این بازی لذت بردند.

1946916

یحیی در مورد بازی ادامه داد: در نیمه دوم هم تیم‌مان، تیم برتر میدان بود و برای بردن آمده بودیم و دو سه ایستگاهی خیلی خوب گیرمان آمد و خوب استفاده نکردیم و در نهایت، بازی مساوی شد. باید خیلی سریع به بازی بعدی فکر کنیم و ریکاوری خوبی داشته باشیم.

او در مورد صحبت‌های خانی، عضو هیئت‌مدیره استقلال گفت: یک مقدار جایگاه افراد در فوتبال عوض شده و شاید بزرگ‌تر از دهنش صحبت کرده و بداند چه می‌گوید و به‌عنوان یک سخنگو یا نمی‌دانم چه کاره است در استقلال، باید بفهمد و بداند در مورد تیم بزرگ پرسپولیس و آدم‌هایی که اینجا کار می‌کنند، محترمانه صحبت کند. دفعه بعد یک جور دیگر باید جوابش را بدهم. باید دنبال کار خودش باشد. نمی‌خواهم یک چیز بگویم و بعداً پشیمان شوم؛ ولی مراقب حرف‌زدنش باشد.

ویدئو: 315015

سرمربی پرسپولیس در مورد این‌که آیا جایگزینی برای بیرانوند دارد یا خیر پاسخ داد: ما یک تیم هستیم و بیرانوند هم یکی از اعضای تیم و دروازه‌بان اصلی تیم ما و تیم ملی است. او در پرسپولیس ساخته شده و لیاقت این را دارد برای هواداران پرسپولیس دروازه‌بانی کند. مثل سایر بازیکنان‌مان که شاخص هستند زحمتش را می‌کشد و تمرکز خوبی روی بازی‌ها دارد. مثل تمام بازیکنان دیگرمان از بازی خوشحالیم. شاید جایگزین نتواند به این کیفیتی که علی بازی می‌کند بتواند بازی کند؛ اما ما دو دروازه‌بان جوان دیگر داریم که زیر نظر مربی گلرها یاد می‌گیرند و ممکن است یک‌جاهایی از آن‌ها بتوانیم استفاده کنیم. [چند ثانیه سکوت] نمی‌خواهم وارد اتفاقات اول فصل بشوم. در هر صورت باید می‌توانستیم یک گلر باتجربه دیگر کنار علی پیدا می‌کردیم؛ ولی شرایط مالی اجازه نداد این کار را انجام بدهیم اما از داشتن علی خوشحالیم.

سرمربی پرسولیس در مورد این‌که سپاهان هم امروز مثل آن‌ها امتیاز از دست داد، گفت: هر امتیازی که از دست می‌رود، کار را برای قهرمانی سخت‌تر می‌کند و شکی نیست؛ ولی در لیگ سخت ایران این اتفاقات می‌افتد و همه تیم‌هایی که بازی می‌کنند با کیفیت هستند. جزء دو سه لیگ سخت آسیا هستیم و در هر بازی ممکن است این اتفاقات هم بیفتد.

سرمربی پرسپولیس در مورد امتیاز کسرشده از پرسپولیس و شکایت باشگاه‌شان از استقلال توضیح داد: این محدودیت‌هایی که برای فوتبال و بحث سقف بودجه به وجود آمد برای ما که باید خیلی شفاف مدارک مالی‌ را بارگذاری کنیم کار را خیلی سخت کرده است. ما با سقف ۱۵ میلیارد تومان به شرایط مالی سخت خوردیم و بعضی باشگاه‌ها سی تومانی و چهل تومانی هم دارند؛ نمی‌دانم چطوری توانسته‌اند این سقف را رد نکنند؟ چجوری می‌خواهند این ۱۶۰ میلیارد تومان را به قرارداد واقعی برسانند؟ این‌ها اتفاقاتی است که باید کسانی که نظارت می‌کنند و در بحث کنترل قراردادها هستند یک پاسخی راجع به این مسئله داشته باشند، ولی با توجه به بازیکنانی که تیم‌های دیگر گرفته‌اند باید خودم را به ندانستن و چشم‌پوشی بزنم. زیاد به آن فکر نمی‌کنم چون باعث درگیری ذهنی بیشترم می‌شود، ولی امیدوارم که شفاف سازی بهتری انجام شود.

او در پاسخ به اینکه آیا می‌شود یک بازیکن یا مربی چند میلیارد از قراردادش را کسر کند گفت: نمی‌دانم چنین چیزی امکان دارد یا خیر.
گل‌محمدی در مورد دقایقی بازی بدون مهاجم تخصصی و مشکل گلزنی تیمش گفت: وجود یک مهاجم با کیفیت برای هر تیمی به‌خصوص تیمی که در آسیا، لیگ و جام حذفی بازی می‌کند، نه یکی بلکه دوتا بازیکن با کیفیت باید وجود داشته باشد اما نمی‌دانم، این مشکلات مالی و محدودیت‌هایی که وجود داشت اجازه نداد با بازیکنانی که مدنظرمان بود قرارداد ببندیم و الان هم سخت شده کارمان ولی باید تلاش بیشتری می‌کردیم. باید کل قراردادم را کم می‌کردم تا این اتفاق می‌افتاد!

او در مورد ورزشگاه انزلی که در آن هم بازی کرده و هم به عنوان مربی جو آن را تجربه کرده بیان کرد: ملوان یک تیم ریشه دار، با هویت و از تیم‌های خوب امسال است و شاید بتواند پدیده امسال باشد. در میان صحبت‌هایم هم از هواداران تشکر کردم. جو فوق العاده‌ای است. این ورزشگاه مناسب این هواداران نیست‌. امکانات این ورزشگاه محدود است و جا دارد این باشگاه ورزشگاه ۴۰، ۵۰ هزار نفری داشته باشد. این شهر استعدادهای فوق‌العاده‌ای دارد.

او در مورد تغذیه پرسپولیس که حاشیه‌ساز شده بود گفت: اجازه بدهید وارد این موضوع نشویم. جایگاه پرسپولیس بزرگ است و با این صحبت‌ها نخواهیم که این باشگاه را کم‌ارزش کنیم. مشکلات هست و نمی‌شود خیلی‌هایش را رسانه‌ای کرد.

او در مورد داوری مسابقه در پایان گفت: یک صحنه در دقیقه ۵ بازی روی علی نعمتی در محوطه خطایی صورت گرفت و به تشخیص من خطا بود و امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد. بازی سختی بود و برایشان آرزوی موفقیت دارم و تیم داوری باتجربه و خوب بود و اگر نظر ندهم و کارشناسان نظر بدهند بهتر است.

دیدگاه‌ها