کد خبر : 1976178 | 08 آبان 1402 ساعت 02:30 | 8.3K بازدید | 4 دیدگاه

یک بازیکن ۲۳ساله، مهدی حسینی ثانی برای ربیعی!

در روزی که مهدی حسینی، شاگرد سابق ربیعی، نیمکت نشین تراکتور بود، یک بازیکن ۲۳ساله نقش او را در ذوب آهن ایفا می‌کرد.

یک بازیکن ۲۳ساله، مهدی حسینی ثانی برای ربیعی!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ با تک گل ارزشمند فردین یوسفی از سد تراکتور قدرتمند گذشت تا یک خرید جدید و البته جوان برای محمد ربیعی حسابی موثر باشد.

در دو فصل آخر حضور ربیعی در تیم مس رفسنجان، سید مهدی حسینی به این تیم اضافه شده بود و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بود. او که شاخصه دوندگی بی‌امان و پرس‌های مدنظر کادرفنی وقت مس رفسنجان را داشت حسابی در این تیم و در قالب تفکرات ربیعی مورد توجه قرار گرفت.

1946884

حضور مهدی حسینی همچنین باعث می‌شد بازیکنی مثل آذرباد، آزادی عمل بیشتری برای بازی‌سازی و گل‌سازی برای تیمش داشته باشد. این نقش را در مس رفسنجان، مهرداد رضایی نیز کنار مهدی حسینی بر عهده داشت که حالا رضایی در ذوب آهن نیز با محمد ربیعی کار می‌کند.

حالا با توجه به اینکه مهدی حسینی برای تراکتور بازی می‌کند، این نقش را در تیم ربیعی، فردین یوسفی جوان ایفا می‌کند. عملکرد یوسفی به قدری خوب بوده که ربیعی، کمال کامیابی‌نیای باتجربه را روی نیمکت قرار بدهد.

فردین یوسفی خرید هوشمندانه ذوبی‌ها از صنعت نفت آبادان بود و حالا در پازل تاکتیکی مدنظر سرمربی جدید این تیم به خوبی قرار گرفته است. فردین یوسفی تنها ۲۳ سال دارد و توانست در بازی این هفته تیمش مقابل تراکتور درخشان کار کند و گل سه امتیازی گاندوها را به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها