کد خبر : 1976250 | 07 آبان 1402 ساعت 22:09 | 76.9K بازدید | 113 دیدگاه

امروز فوق‌العاده بودیم؛

باقری: شک نکنید پرسپولیس بهترین تیم ایران است

مدافع ملوان معتقد است نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشتند و حتی می‌توانستند به برتری برسند.

باقری: شک نکنید پرسپولیس بهترین تیم ایران است

به گزارش "ورزش سه"، میلاد باقری که طی مسابقات گذشته نمایش موثری در خط دفاعی ملوان انزلی داشته و یک گل مهم هم برای پیروزی تیمش برابر نساجی مازندران به ثمر رسانده بود، امروز هم در جدال با پرسپولیس پرتلاش ظاهر شد تا دروازه تیمش بسته بماند.

باقری درباره تساوی ملوان مقابل پرسپولیس عنوان کرد: از ثانیه یک همه توان‌مان را گذاشتیم و با انگیزه زیادی وارد بازی شده بودیم تا نمایش خوبی در مقابل هواداران عزیز تیم داشته باشیم و به نظرم عملکرد خوبی هم ارائه کردیم که حتی شانس گل هم به دست آوردیم و می‌توانستیم برنده شویم، اما یک امتیاز گرفتیم که خیلی هم بد نیست.

او ادامه داد: شک نکنید پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است و مقابل از بازی مقابل آنها لذت بردیم. بی‌دلیل آنها به این همه قهرمانی در سالیان اخیر نرسیدند و فصل قبل سه گانه نگرفتند؛ با این وجود بچه‌های تیم ما امروز فوق‌العاده بودند و تمام تدابیر کادر فنی را در زمین پیاده کردند و فقط در گلزنی بدشانسی آوردیم.

مدافع ملوان یادآور شد: واقعا ناراحتیم که نتوانستیم برنده شویم و مقابل پرسپولیس سه امتیاز را بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. آقای تارتار تمام نکات فنی لازم را گفته بودند و طبق دستورات ایشان در زمین حاضر شدیم و فقط به دنبال برد بودیم ولی این اتفاق نیفتاد.

باقری در خصوص جایگاه خوب ملوان انزلی در پایان هفته هشتم گفت: اگر تا همین جا بالا آمدیم با تلاش مجموعه تیم، تفکرات سرمربی و کادر فنی تیم است و بی‌دلیل در این جایگاه نیستیم. حمایت همیشگی تماشاگران را هم پشت سرمان احساس می‌کنیم و امید زیادی داریم همین رتبه را حفظ کنیم و حتی بالاتر بیاییم. این توان در تیم ملوان وجود دارد و امیدوارم همین روند را دنبال کنیم.

او درباره کار با مهدی تارتار و نمایش خوبی که در این فصل داشته، ابراز کرد: کار با آقای مهدی لذت‌بخش است و من هم با انگیزه زیادی برای ملوان کارم را انجام می‌دهم و با توکل به خدا می‌خواهم بهترین سالم را داشته باشم.

مدافع ملوان در خصوص تقابل با سپاهان در هفته آینده اظهار کرد: پرونده بازی با پرسپولیس برای ما بسته شد و پس از یک نمایش خوب، دیگر به این دیدار فکر نمی‌کنیم و از همین حالا به بعد تمام فکر و ذکر ما مسابقه برابر سپاهان است تا بتوانیم در این جدال حیاتی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها