کد خبر : 1976252 | 07 آبان 1402 ساعت 22:14 | 18.1K بازدید | 5 دیدگاه

هافبک نارنجی‌ها و باز هم مصدومیت

تکرار بدشانسی، مملی این بار تعویض شد (عکس)

محمد خدابنده‌لو در دومین بازی متوالی مس رفسنجان دچار بدشانسی شد و این بار در نیمه اول زمین بازی را ترک کرد.

تکرار بدشانسی، مملی این بار تعویض شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هافبک 24 ساله و باتجربه مس رفسنجان بعد از اتفاق عجیبی که در مسابقه قبلی تیمش مقابل ذوب‌آهن تجربه کرد، در جریان بازی با پیکان مصدوم شد و خیلی زود زمین بازی را ترک کرد.

خدابنده‌لو که به خاطر روابط عمومی بالای خود یکی از بازیکنان محبوب در بین اهالی فوتبال است، در جریان برد تیمش مقابل ذوب‌آهن در اثر برخورد سر به سر با مدافع حریف برای مدتی کوتاه با یک شوک عجیب مواجه شد. او البته با بهبودی حالش بعد از دقایق شرایط ادامه بازی برای مس در مصاف با ذوب‌آهن را به دست آورد.

در بازی عصر شنبه نارنجی پوشان مقابل ذوب‌آهن هم خدابنده‌لو با اعتماد ساکت الهامی در ترکیب اولیه مس به میدان رفت، اما او در اواسط نیمه اول بعد از یک استارت سریع احساس سفت شدن عضله همسترینگ خود را کرد و برای آنکه مصدومیت سختی به سراغش نیاید با نظر پزشکان تعویض شد. خدابنده‌لو که در بین اهالی فوتبال بیشتر با نام «مملی» شناخته و صدا می‌شود، در دقیقه 39 بازی با پیکان جای خود را به منتظر محمد داد تا در دومین بازی متوالی بار دیگر بدشانسی به سراغش بیاید.

1947045

هافبک مسی‌ها پای مصدوم خود را به پزشکان تیمش سپرده است؛ بعد از معاینات پزشکی مشخص شد که بهبودی خدابنده‌لو طولانی مدت نخواهد شد، اما وضعیت او برای مسابقه روز جمعه مس رفسنجان مقابل فولاد خوزستان مشخص نیست و باید دید او چه وضعیتی پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها