کد خبر : 1976303 | 08 آبان 1402 ساعت 01:26 | 8.2K بازدید | 10 دیدگاه

ناپولی ۲-۲ میلان: گل‌های مارادونایی برای بازگشت

میلان و ناپولی در حساس‌ترین بازی این هفته سری A، به تساوی ۲-۲ رسیدند.

ناپولی ۲-۲ میلان: گل‌های مارادونایی برای بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، هر دو تیم ناپولی و میلان، با توجه به پیروزی اینتر و یوونتوس، دو تیم دیگر بالای جدول، به شدت به این برد نیاز داشتند.

ویدئو: 315065

شاگردان استفانو پیولی بازی را بهتر آغاز کردند، دقیقه ۲ شوت منحرف شده موساح، در محوطه جریمه به ژیرو رسید و او فرصت داشت میلان را جلو بیندازد اما شوتش به رحمانی خورد و دفع شد.

در ادامه ناپولی کمی تیمش را جمع کرد و فرصت خاصی به میلان نداد. البته خودش هم از خلق موقعیت عاجز بود.

در دقیقه ۲۲ ژیرو زهرش را ریخت. سانتر عالی کریستین پولیسیک با ضربه سر مهاجم فرانسوی‌ همراه بود و کاری از دستان الکس مرت نیز برنیامد و بازی ۱-۰ شد.

1947159

ناپولی پس از گل واکنش مناسبی نشان نداد و میلان توانست دوباره بازی با کنترل کند. حدود ده دقیقه پس از گل اول میلان توانست اختلاف دو تیم را به دو گل برساند. این بار سانتر از کالابریا و باز هم ضربه سر از اولیویه ژیرو.

1947160

پس از این گل میلان همچنان مالکیت را در اختیار داشت و با خلق موقعیت‌های نصفه و نیمه، به ناپولی اجازه نفس کشیدن نمی‌داد.

این وضعیت تا پایان نیمه اول ادامه داشت و این نیمه با نتیجه دو بر صفر به سود تیم مهمان به پایان رسید.

نیمه دوم کاملا متفاوت آغاز شد. در دقیقه ۵۰ همکاری زیبای دی لورنزو و پولیتانو در سمت راست دفاع میلان، پولیتانو را در وضعیت خوبی قرار داد. او با یک دریبل سر پا و یک سر توپ دو بازیکن میلان را در محوطه جریمه از مقابل برداشت و با ضربه‌ای محکم،‌ به زیباترین شکل ممکن، ناپولی را به گل اول رساند.

1947161

میلان بعد از خوردن گل اول، سعی در کنترل بازی داشت و چند موقعیت ناقص نیز خلق کرد اما این بار ناپولی به خوبی بازی را در اختیار گرفته بود.

در دقیقه ۶۳ یک کاشته پشت محوطه جریمه برای ناپولی گرفته شد. جیاکومو راسپادوری پشت توپ قرار گرفت. ضربه‌اش را به سمت راست دروازه شلیک کرد و مایک مانیان هر چقدر تلاش کرد نتوانست به توپ برسد تا گل دوم ناپولی هم خیلی زود به ثمر برسد.

1947162

در ادامه تنش بازی کمتر شد. هر دو تیم احتیاط را به سبک بازی‌شان اضافه کردند. هر گلی در این دقایق می‌توانست تیم عقب‌‌افتاده را در وضعیتی دشوار قرار دهد که باعث شود نتواند به بازی برگردد.

میلان پس از گل دوم کاملا به هم ریخت و در حمله ناتوان از به دست آوردن موقعیت بود. ناپولی هم پس از گل دیگر نتوانست موقعیت جدی‌ای به دست بیاورد و بازی بیشتر در میانه میدان ادامه داشت.

در دقیقه ۸۹، ناتان با خطا بر روی رومرو، کارت زرد دومش را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

۴ دقیقه وقت اضافه اعلام شد که شاگردان گارسیا باید این دقایق را با یک یار کمتر بازی می‌کردند.

در دقیقه ۹۱، ضربه سر خطرناک کالابریا با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در آخرین ثانیه بازی کواراتسخلیا در محوطه جریمه میلان صاحب موقعیتی عالی شد اما ضربه‌اش توسط مانیان دفع شد تا افسوس و حسرت ورزشگاه را دربرگیرد.

بلافاصله پس از این موقعیت داور سوت پایان بازی را زد و بازی با نتیجه ۲-۲ به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها