کد خبر : 1975290 | 03 آبان 1402 ساعت 23:54 | 23.5K بازدید | 30 دیدگاه

کاراگاه فرانسوی میلان را به رگبار بست! (عکس)

طرفداران تیم پاری سن ژرمن با دو بنر جالب لقب تیم میلان را به تمسخر گرفتند.

کاراگاه فرانسوی میلان را به رگبار بست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جریان هفته سوم رقابت‎‌های لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن در جذابترین دیدار چهارشنبه شب میزبان میلان ایتالیاست. این تیم بعد از شکست تحقیرآمیز در خانه نیوکسل، آسان‌ترین رقیب در این گروه روی کاغذ، در این بازی خانگی چیزی به جز برد نمی‌خواهد. از آن سو هم میلان با دو تساوی نیاز به یک برد خارج از خانه دارد تا در دور برگشت برای صعود به زحمت نیفتد.

1945035

از حواشی این رویارویی پرهیجان و جذاب بین دو تیم مطرح فرانسوی و ایتالیایی، دو بنر جالب هواداران پاریس به برای کری خواندن برای هواداران میلان بود.

1945034

بولت پرسپولیس لقب تیم میلان "شیاطین" است و هواداران پاریسی یک ماکت شیطان قرمز سوراخ سوراخ شده را با خود به ورزشگاه پارک دو پرنس برده بودند و پشت یکی از دروازه‌ها مستقر کرده بودند و در پشت دروازه دیگر هم یک بنر بزرگ با طرح یک کاراگاه که کاریکاتور ژان پل بلموندو بازیگر فیلم‌های پلیسی و کاراگاهی فرانسوی را با تفنگ را رو به ماکت شیطان میلانی در سمت دیگر زمین بلند کردند و زیر آن نوشتند "صورتش را هدف بگیر! مثل بلموندو". تماشاگران هنگام پخش سرود چمپیونزلیگ در کنار آتش‌بازی‌های زیاد این دو بنر را بالا گرفتند و در همان ابتدای بازی فضای رعب آلودی را برای تیم میهمان ایجاد کردند.

دیدگاه‌ها