کد خبر : 1976305 | 08 آبان 1402 ساعت 01:43 | 16.2K بازدید | 18 دیدگاه

دلیل عجیب برای لغو بازی بایرن مونیخ

برگزاری بازی بایرن مونیخ مقابل ساربروکن در دور دوم مسابقات جام حذفی فوتبال آلمان، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

دلیل عجیب برای لغو بازی بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، همین چند هفته پیش بود که بایرن مونیخ مقابل کپنهاگن به زمین رفت و توماس توخل قبل و بعد از بازی بارها به وضعیت چمن اعتراض و اعلام کرد که بازی در زمین‌های نامناسب همیشه یکی از ترس‌هایم برای مصدومیت و از دست دادن بازیکنانم بوده است.

این تیم در روز چهارشنبه در دور دوم مسابقات جام حذفی آلمان، مهمان ساربروکن است. توخل در نشست خبری‌اش پس از بازی مقابل دارمشتات اعلام کرد که تمام تمرکز آنها بر روی این بازی است و پس از صعود به دور بعد جام حذفی، به بازی مقابل دورتموند فکر خواهند کرد.

1947167

اما در خبری که نشریه بیلد منتشر کرده است، به نظر می‌رسد که برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و ممکن است لغو و به زمان دیگری موکول شود.

1947168

بازی امروز تیم ساربروکن برابر دینامو درسدن، به دلیل بارش شدید باران و نامناسب بودن وضعیت زمین لغو شد و طبق گفته هواشناسی، به احتمال زیاد بارش باران در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت. این به این معنی است که احتمالا به دلیل نامناسب بودن چمن برای برگزاری بازی، بازی روز چهارشنبه هم لغو خواهد شد. مقامات فوتبال آلمان اعلام کرده‌اند که برگزاری یا عدم برگزاری آن به وضعیت زمین و هوا در دو روز آینده بستگی دارد.

دیدگاه‌ها