کد خبر : 1976415 | 08 آبان 1402 ساعت 15:45 | 31.7K بازدید | 21 دیدگاه

انتقاد عجیب لیونبرگ از رودری

کاش هیچ بازیکن اسپانیایی به لیگ برتر نیاید!

فردریک لیونبرگ، ستاره سوئدی سابق آرسنال، معتقد است رودری دیروز در دربی منچستر داور را فریب داد تا برای سیتی پنالتی بگیرد. او معتقد است اسپانیایی ها به وجهه فوتبال انگلیس ضربه می زنند.

کاش هیچ بازیکن اسپانیایی به لیگ برتر نیاید!

به گزارش "ورزش سه"، سیتی دیروز دربی منچستر را در اولدترافورد با سه گل از یونایتد برد تا بار دیگر به رتبه سوم لیگ برتر برگردد. بازی یک صحنه جنجالی داوری داشت. در دقیقه 24 رودری پس از برخورد با راسموس هویلوند درون محوطه جریمه افتاد و با دخالت VAR و بازبینی صحنه، داور پنالتی گرفت تا هالند گل اول را بزند. در صحنه آهسته هویلوند پیراهن رودری را می گیرد ولی بسیاری معتقدند ستاره اسپانیایی خودش را زمین زده است.

1946991

لیونبرگ نیز چنین عقیده ای دارد. او به ویاپلی گفت: «واضح است که رودری خودش را به زمین می اندازد. بله، پیراهن او را می گیرند ولی رودری 90 تا 95 کیلو دارد و محال است با چنین حرکتی زمین بخورد.»

لیونبرگ ادامه داد: «این حرکات را ما در فوتبال اسپانیا به وفور می بینیم. من به همین دلیل فوتبال اسپانیا را نمی پسندم و نمی خواهم در لیگ برتر باشند. من کمی از این بابت آزرده خاطرم. همچنین وقتی شنیدم مایکل اولیور داور VAR است تردید نکردم که آن صحنه را برای سیتی پنالتی اعلام خواهند کرد.»

دیدگاه‌ها